Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Nathalie for jaja, jeg gidder da iværtfall ikke og lese alle innleggene som har kommet iløpet av en dag om det ikke er noen spesielle kommentarer jeg leter etter. Idag har det ikek vært det, og om jeg leser igjennom en gang til og finenr noe, så får jeg se hva jeg gjør..

 

Og det med å si at han ikke kunne lese var fordi han skrev noe med vilje som ikek stemte med noe jeg eller en anen skrev over ikek stemte. Så det skrev jeg på kødd, og jeg kan lese, det er noe av det viktiste man trenger i livet, men det er det og lese det som faktisk er nyttig også, og overse det andre man ikke gidder og lese.

 

Banner kammi for javell, javell, se der se der, husker ikke hva jeg skriver en gang.. Men alikevell, den brukeren kan godt hende er borte fra tråden, kvalmen overser jeg uansett. men uansett im gone from this tread siden ingen vil ha meg her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Crazyjoey fordi jeg har ikke tenkt til å tilbringe lørdagskvelden med å sitte på et internettforum og diskutere idioti med anonyme brukere over en PC.

 

 

Have fun.

Lenke til kommentar

Jeg vil også se hvor noen sier at de ikke vil ha deg i tråden.

 

Banner Nath for kammi, når noen er negative mot deg i en tråd, ønsker du fortsatt og være deR? Det er som regel noe i mellom linjene når det kommer, og i dette tilfellet var det at de ønsket meg vekk fra tråden.

 

Og akkurat nå er jeg irritert og derfor skriver jeg ikke alltid hyggelige ting, just a notice. er ikke slik til vanlig, men når jeg først blir irritert, noe som er vanskelig og få til, så er helvette løs..

 

Så om noen faktisk vil ha meg i tråden, si ifra et annet sted enn i tråden siden jeg ikke leser i denne tråden noe mere etter dette innlegget.

 

Banner kammi for skriveleif kommer alltid, man kan skrive for det, alle er ikke perfekte folk i skriving

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Banner Nath for kammi, når noen er negative mot deg i en tråd, ønsker du fortsatt og være deR? Det er som regel noe i mellom linjene når det kommer, og i dette tilfellet var det at de ønsket meg vekk fra tråden.

 

Og akkurat nå er jeg irritert og derfor skriver jeg ikke alltid hyggelige ting, just a notice. er ikke slik til vanlig, men når jeg først blir irritert, noe som er vanskelig og få til, så er helvette løs..

 

Så om noen faktisk vil ha meg i tråden, si ifra et annet sted enn i tråden siden jeg ikke leser i denne tråden noe mere etter dette innlegget.

Banner Joey fordi ja, jeg ønsker fortsatt å være i en tråd om noen er negative mot meg. Da blir jeg for å overbevise dem om at de tar feil.

 

Du må ikke ta alt som skrives her så seriøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner kammi for det trenger ikke du heller og ta alt seriøst. Kan jo hende jeg tuller her nå, med alt jeg skriver, det vet man ikke før sannheten kommer fram. Den kommer ikke enda, altsp sannheten om jeg kødder eller ikke.

 

jeg ønsker ikke og være i en tråd hvor enkelte brukere faktisk er negative mot meg, eller andre brukere. Det er noe av det jeg misliker mest.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Gypsy fordi jeg banner Crazyjoey for å offentliggjøre titusen ganger at han skal forlate forumet.

 

 

 

Noe han ikke gjør likevel.

 

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...