Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Crazyjoey Kammizez fordi skal man gå rundt og være sur, grinete og bare lage kvalme og helvete er det like greit å stenge ned hele tråden. Den som føler som ubekvem her, trenger heller ikke å poste her. Så får de andre gjøre som de vil så lenge de følger retningslinjene.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Banner Nath. fordi NÅ skal jeg fortelle Latias om vitsen med LAN!

 

Vitsen med LAN er å treffe andre mennesker, mennesker som har samme hobby som deg, og som syntes den de hobbyen de holder på med, er morsom. Det finnes små og store LAN's. LAN's med et par venner, og LAN's med mange tusen personer. Tenk så mye mer sosialt et LAN er, enn å gå på besøk, en og en til hverandre. Da møter man en og en, på et LAN, møter man flere i samme slengen (hahaha) :D

 

Og; Tror nok jeg (og kammeratene mine) har blitt litt for stor til å gå i sandkassa og leke. :( Det var gode tider det...

 

Jeg går i sandkassa hvis du leker med barbie's! :tease:

Endret av NeBlix
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Crazyjoey for å komme med selvmotsigelser.

 

 

Du ber Latias om å lese, men greier det ikke selv. Det er såvidt jeg vet ingen som har skrevet at du bare lager kvalme i tråden, og denne du-hater-meg-og-jeg-vet-det-fordi-du-ikke-svarer-på-mine-hundre-innlegg-om-at-du-hater-meg synes jeg er noe forbanna tøv.

 

 

Get a grip.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi oh really?

 

Banner nathalie for du trenger da ikke og være irritert en gang. Latias startet det hele, og har fjernet flere brukere, ikke bare meg, men også andre. Om du mener jeg ikek trenger og poste her lenger, greit nok. Rapporter hva faen du vil, men jeg er ikke den eneste som lager kvalme i tråden som du påstår nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...