The Crusher Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner Vida for kammi, jeg stikker jo. Orker ikke og være her. Blir bare ledd av uansett for jeg er hatet i tråden. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner Joey fordi du blir ikke hatet om du ikke tror du blir hatet. Jeg blir hver dag mobbet i denne tråden av Latias, men jeg vet jo at han egentlig elsker meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Vida fordi aldri glem det. Du betyr alt for meg. Ble vi bortført til en øde øy? Vet du hva? Det høres utrolig romantisk ut. Kun deg og meg på en øde øy? Wow. Har ikke ledd så godt på lenge jeg heller. Godt at vi humoren fortsatt er på plass her inne. :!: 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner kammi for jeg tror nok latias har noe imot meg uansett. Så stikker fra denne tråden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Crazy fordi Kammi har rett. Jeg elsker Kammi. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner Latias for du hater meg, jeg vet det. Tror ikke noe på deg uansett om du sier at du ikke gjør det da det meste du sier (du har sagt dette selv) er tull eller løgn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Crazy fordi så fint for deg da. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner Latias for du beviste nettop det du sa. Ingen vits for meg og være her, siden jeg blir hatet av alle utenom et par personer som jeg faktisk har blitt bedre kjent med. Og du er ikke en av de. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner Vida fordi aldri glem det. Du betyr alt for meg. Ble vi bortført til en øde øy? Vet du hva? Det høres utrolig romantisk ut. Kun deg og meg på en øde øy? Wow. Har ikke ledd så godt på lenge jeg heller. Godt at vi humoren fortsatt er på plass her inne. :!: Banner Latias fordi det er gjensidig, det vet du. Det var fantastisk. Vi hadde en hel stillehavsøy for oss selv. Og der foregikk det litt av hvert ... Humor mangler det virkelig ikke på, nei! Lenge leve. 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner Latias fordi Joey ikke må stikke fra tråden! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Banner Latias for du beviste nettop det du sa. Ingen vits for meg og være her, siden jeg blir hatet av alle utenom et par personer som jeg faktisk har blitt bedre kjent med. Og du er ikke en av de. Banner Joey fordi du må ikke reagere sånn, da. Hvis du skal være dramatisk nå kommer jeg til å ringe og kjefte på deg på nordnorsk, og det vil du ikke. Banner Blix fordi nei, det blir for galt. Endret 27. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner Vida for kjefting skremmer meg ikke i det hele tatt, og telefonen min fungerer jo ikek optimalt og legger på samtaler, mister dekninga og alt mulig, så det hjelper jo lite og ringe. Og jeg kan da stikke fra tråden om jeg ønsker og gjøre det. Akkurat nå er det slik. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Banner Vida fordi kjefting på nordnorsk er kult og høre på Forsåvidt også gøy å kjefte på nordnorsk! Banner Joey for å ha en ødelagt telefon! HTC GOGOGO Endret 27. august 2011 av NeBlix Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Blix fordi Vida forsvarer meg. Banner Latias fordi det er gjensidig, det vet du. Det var fantastisk. Vi hadde en hel stillehavsøy for oss selv. Og der foregikk det litt av hvert ... Humor mangler det virkelig ikke på, nei! Lenge leve. Banner Vida fordi det vet jeg. Vi elsker hverandre. Jasså? Jeg forventer å virkeliggjøre den drømmen i framtiden! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner Blix for htc er idioter som legger til ting i android. Liker en telefon med ren android jeg. ZTE har det, men du må uansett legge inn custom rom, noe jeg skal gjøre nå Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner Latias fordi blir dere to aldri ferdige? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner crazyjoey for å si noe så crazy at HTC er for idioter og jeg mener at alle mobiler er for folk flest Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Banner Blix fordi Vida forsvarer meg. Banner Vida fordi det vet jeg. Vi elsker hverandre. Jasså? Jeg forventer å virkeliggjøre den drømmen i framtiden! Banner Latias fordi det kommer jeg alltid til å gjøre, samme hva det gjelder. Jeg har mange drømmer jeg vil realisere med deg. Banner Gypsy fordi jeg håper ikke det. Endret 27. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Banner Vida fordi det er gørr og lese evighetsvarende kjærlighetserklæringer mellom dere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Gypsy fordi så gørr at du ikke tar høydepunktet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå