The Crusher Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Tsjuden for så bra at det går fint da Men jeg tror jeg skal ta kvelden nå jeg. Kan hende jeg blir litt til, vi får se. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Joey fordi NÅ tar jeg kvelden Natta, people! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner NeBlix fordi han ser feil på klokka. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Real tortur, ja. Av ren intensjon sitter han og planlegger hvordan han skal sørge for at jeg får mest mulig uutholdelig lyst på ham, og dette fortsetter han med til jeg når bristepunktet. Så går han og legger seg uten meg. Banner Hydrogenlyspæra fordi denne jenta kjenner meg altfor godt. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner latias for Jeff mangum må tegne fortere! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Tsjuden for å ikke gi Latias stor forbokstav. Banner Hydrogenlyspæra fordi denne jenta kjenner meg altfor godt. Banner Latias fordi stfu. Jeg har enda tilgode å bruke en hel livstid på å bli ordentlig kjent med deg. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Vida fordi det er allerede for sent. Du kjente ikke Latias når du var 3 år. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Kammi fordi det er irrelevant. Livet mitt startet ikke før den dagen jeg møtte Latias. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Vida fordi du er da 1/2 år? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Kammi fordi Vida tok livet av meg i natt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Latias fordi til pass for deg. Sovet godt? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Vida fordi jeg sov ganske så greit, helt til jeg fant ut at jeg ikke ønsket deg en god natt. Tilgi meg. Hva med deg? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Latias fordi ikke tenk på det, kjære. Jeg skulle da ærlig talt sendt melding selv, men jeg var redd for å eventuelt vekke deg. Jeg sov helt nydelig! Skal ikke pine deg med å meddele hva jeg drømte, men det var herlig. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Vida fordi du skulle ha sendt melding. Du kan sende meg meldinger når som helst på døgnet. Jeg mener det. Meldingene dine er viktigere for meg enn søvn. Helt ærlig. Hva drømte du? Bare si det, jeg elsker deg uansett. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Latias for finaly, har henta mobilen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Joey fordi hvilken mobil? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Latias for min ZTE Blade. Som de idiotene på verkstedet ikke klarte og fikse problemet på, men istedet forværre det.. Og jeg skal ikke ha craphone igjen, hadde det før, den klarte de heller ikke og fikse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Joey fordi bytt til iPhone. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner Latias for å være morsom. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. august 2011 Rapporter Del Skrevet 27. august 2011 Banner kammi for hva var det jeg sa latias? Skal ikke ha noe crapphone noe mere! Crapphone = iPhone. Det avspiste eplet kan crapple (apple) ha for seg selv. Bare fordi du liker den tingen så betyr det ikke at alle andre liker det vett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå