felicity Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Latias fordi stfu! Nå snakker du om deg selv, kjære. Bare les hvis du har lyst. Jeg skal ikke hindre deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Vida fordi det gjør jeg ikke. Jeg er en ond person. Neh, jeg lar være siden du ba om det så pent. Går det greit om jeg tar meg en tur ut? Bare en tur, ikke en joggetur. Jeg vet hvor mye du hater regnværsjoggeturene mine. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Latias fordi ond er det siste du er. Kos deg ute, kjære. Ta godt vare på deg selv! Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Vida for å ikke utelukke at Latias er ond, men heller si at det er den siste tingen han er, som kan tolkes som om du har en liste og på slutten av listen er det å være ond oppført. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Ole Marius fordi at Latias er ond er definitivt på listen, ja! Gutten liker å pine meg. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Banner Vida fordi hva legger du i pine, snakker vi tortur? Du er klar over at dersom det er tilfellet er jeg pliktet til å varsle politiet om et potensielt lovbrudd? Da dette er svært alvorlig. Eller snakker vi i mer sado sammenheng? Endret 26. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Aalton for jeg tror jeg skal finne meg noe mat. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Joey fordi det høres fornuftig ut. Banner Vida fordi hva legger du i pine, snakker vi tortur? Real tortur, ja. Av ren intensjon sitter han og planlegger hvordan han skal sørge for at jeg får mest mulig uutholdelig lyst på ham, og dette fortsetter han med til jeg når bristepunktet. Så går han og legger seg uten meg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Vida for jeg orket visst ikke og gå på kjøkkenet for å lage mat alikevell. Tror jeg kankje skal legge meg isteden, men vet ikke enda. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 BAnner Joey for hei Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Tsjuden for hallo Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Joey for hvordan går det? Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg også vurderer å legge meg... Banner Tsjuden fordi han skrev før meg... Endret 26. august 2011 av NeBlix Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Banner Tsjuden for her går det meste fint Enn der da? Banner Blixern for å vurdere og legge seg Endret 26. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 *snip* Banner Vida fordi jeg varsler politiet nå. Frykt ikke, han vil få sin straff! Banner Joey for å vurdere senga nå, litt tidlig kanskje? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Aalton for tidlig nei. Eller egentlig jo, men jeg er sliten, så trenger vel søvn.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Har aldri vært i denne tråden før, så er ikke sikker på om jeg er kul nok. Banner Crazyjoey fordi han er helt crazy. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Carl fordi det er klart du er kul nok! Velkommen til tråden, kompis! 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Vida for hvorfor sier alle at jeg er gal? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. august 2011 Rapporter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Joeys for det er bra det går så fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå