Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Banner Latias fordi jeg gjorde ingenting på ungdomskolen heller. Litt førsteåret kansje, så gikk alt til helvete. :p Men det er uansett ubetydelig for videre karrierevalg hvordan man gjør det på u.skolen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Banner Latias for hah, i ikt reglemanget står det at vi ikke skal gjøre noen endringer på oppsettet med operativsystemet. Vi spurte vi nede på avdelinga om vi fikk lage til dual boot på maskinen. Det fikk vi lov til :D

 

Banner Gypsy for å ha rett. U.skolen er egentlig bare i veien spørr du meg.. :p Gjorde mye i 8., så ga jeg nesten bare blanke f*** i det.. Men jeg gjorde innleveringsoppgaver og slikt. Kom da inn på det jeg ville, og det er jeg fornøyd med :D

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Banner Gypsy fordi jeg har savnet deg i tråden. :(

 

Banner Vida fordi jeg vil det samme. Men er det særlig lurt å dra til Bergen da? Er du sikker på at du vil bli våt? :ohmy:

 

Banner Aalton fordi begge dere er på bærtur. Melissa er med i min FriFamilie-tjeneste, og hun er verken familie, har samme etternavn eller bor på samme adresse.

Banner Latias fordi det skal virkelig godt gjøres å få meg våtere enn jeg allerede er, så det skal ikke bli noe problem. ;)

 

Ok. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...