Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt faktisk og tenkte på å føre deg opp på FriFamilie-lista mi, men Telenor er så kjipe at man enten må ha samme etternavn eller samme adresse for å være kvalifisert til familiebetegnelsen. :(

Banner Vida for å ta feil, alt som kreves at det er samme eier og betaler av alle abonnenter som er inkludert i frifamilie. Derfor helt uavhengig av adresse og etternavn.

 

Banner Joey fordi jeg skal jobbe igjen til mandag, endelig helg ;)

 

Banner latias for å snike.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi jeg vil det samme. Men er det særlig lurt å dra til Bergen da? Er du sikker på at du vil bli våt? :ohmy:

 

Banner Aalton fordi begge dere er på bærtur. Melissa er med i min FriFamilie-tjeneste, og hun er verken familie, har samme etternavn eller bor på samme adresse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi det er bra. For vet du hva? Jeg hater folk som hater kjæresten min. :ohmy:

 

Banner latias for å ikke lese at jeg redigerte innlegget, jeg klarte å glemme u i uavhengig. :cry:

 

Kan slenge inn at dette med abonnent må stå i samme navn osv. ikke gjelder ved kontantkort.

Nettopp. Jeg hater å si dette, men du er dessverre smartere enn kjæresten min. :no:

 

Banner Joeysøtingen for å ikke hate, det er bra.

Banner Gypsy fordi jeg hater deg ikke. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias for jeg hater ingen. utenom ungdomsskolen.

 

og ungdomsskolen hadde innbrudd. Og de idiotiske lærerne der skulle jo ta inn passene til elever som skal til england for å sjekke gyldigheten på de, det tar 2 sec. De tok passene inn, og 5 av de er stjålet.

 

Banner gypsysøtingen for hvem er det som ikke er glad i deg? ALLE er glade i deg! :wee:

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...