Latias Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Joey for å drepe telefonen sin. Banner Vida fordi du greier helt fint å undervurdere deg selv på egen hånd. Jeg har savnet deg også. Og stfu, du skal ikke tenke på å svare på noe som helst. Jeg mener det. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Banner Latias for den var klar til utskifting, måtte jo ha det litt morro.. Og i tilleg, det var en xperia x10i mini, en av de verste telefonene EVER! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Joey fordi iPhone 5 er ute om ikke så lenge. Kjøp den. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Banner. Joey. Fordi. Kjæresten. Min. Er. Det. Vakreste. Mennesket. Som. Noen. Gang. Har. Eksistert. JEG FÅR IKKE TIL Å SKRIVE NOE SOM HELST. Banner Latias fordi jeg vil ha en sånn! Endret 26. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Vida fordi jeg holder meg til iVidaen min. Banner Vida fordi er du enig i sitatet under? Banner. Joey. Fordi. Kjæresten. Min. Er. Det. Vakreste. Mennesket. Som. Noen. Gang. Har. Eksistert. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Banner latias for å prøve og tvinge meg inn i crapple verdenen igjen. Nei, skal ikke ha craphone 5. Og for det andre, jeg har ikke råd til den. Kjøper meg vel en jalla telefon som ikke engang er touch, da det nummeret skjeldent brukes.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Joey fordi hva er poenget med to mobiler? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Banner Latias for hva er poenget med tre mobiler mente du? Vel, det er noe som heter at man har mer enn en venn, og man ønsker og ringe gratis til alle. Netcom har den smarte løsningen med netcom bestevenn, som er gratis, men man kan kun bruke ett nummer, så derfor har jeg enda en til en anen person. Den siste telefonen, vel, den blir vel brukt til jobb tipper jeg.. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Banner Latias fordi det er supergøy å tulleringe til seg selv, så klart. Jeg er selvsagt enig i mitt eget utsagn om at du er det vakreste på jord, ja. Banner Joey fordi jeg skal ha FriFamilie med Latias når vi flytter sammen. Endret 26. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Banner Vida for nå skal jeg snart møte noen diskusjons-folk! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Banner Hans fordi great! Hvor møtes vi? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Banner Vida for vi møtes i leiligheten til Flabba i Bergen, Lemon kommer også! Setter meg på toget klokken 23 i kveld, alt for langt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Hans for å dra til Bergen for å møte folk som diskuterer. Jeg møter diskusjonsfolk hele tiden. Jeg er selvsagt enig i mitt eget utsagn om at du er det vakreste på jord, ja. Banner Joey fordi jeg skal ha FriFamilie med Latias når vi flytter sammen. Banner Vida for å forfalske utsagnet mitt. Fy faen. Hvorfor vente til vi flytter sammen? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) Banner Hans fordi flotte greier. I'll be there! Banner Latias fordi det var virkelig ikke sånn ment. Satt faktisk og tenkte på å føre deg opp på FriFamilie-lista mi, men Telenor er så kjipe at man enten må ha samme etternavn eller samme adresse for å være kvalifisert til familiebetegnelsen. Endret 26. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Vida fordi Hans inviterte ikke meg. Hans hater meg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Banner Latias for jeg må vente hele 6 dager på lønning. BAH! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Banner Joey fordi stakkars deg. Banner Vida fordi Hans inviterte ikke meg. Hans hater meg. Banner Latias fordi jeg ble heller ikke invitert, jeg måtte invitere meg selv. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Banner Vida for ja, jeg trenger jo pengene nå.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Banner Vida fordi Hans inviterte ikke meg. Hans hater meg. Banner Latias fordi ja. Trodde du visste dette allerede? Hmm! Har ikke mine hat-PMs vært nok for å overbevise deg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Banner Joey fordi ikke mas, jeg har fortsatt ikke fått lønning for mai-juni. Banner Vida fordi siden du er invitert, kan du invitere meg også? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå