Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aalton bannes for å kødde opp hele innlegget mitt.

 

Banner Latias fordi helvete, da. Skjønner du ikke at jeg ikke er i stand til å tenke på noe annet enn deg?

 

Fortsett med det. Jeg liker å ha deg på den måten. :dribble:

 

Banner Latias fordi vær snill og ikke gjør det. Du dreper meg. :(

 

Virkelig? :cry::love:

Banner Vida fordi jeg trodde vi ble enige om de der selvmordsgreiene. Men nei, ok. Døden er visst viktigere for deg enn det jeg er.

 

Ja, virkelig. Jeg har ventet på deg hele livet mitt. :love:

Endret av Latias
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Ole Marius Aalton for å forstå. Jeg setter pris på det. <3

 

Fortsett med det. Jeg liker å ha deg på den måten. :dribble:

 

Banner Vida fordi jeg trodde vi ble enige om de der selvmordsgreiene. Men nei, ok. Døden er visst viktigere for deg enn det jeg er.

 

Ja, virkelig. Jeg har ventet på deg hele livet mitt. :love:

Banner Latias fordi jeg har ikke annet valg enn å fortsette. Du er det eneste jeg vil og kan tenke på. :love:

 

Jeg har lovet deg å ikke ta selvmord, men det løftet gjelder bare så lenge du elsker meg. Slår du opp, dør jeg.

 

Jeg har ventet hele livet mitt på deg også! :cry::love: Hvilket betyr at jeg vinner, ettersom jeg er eldre enn deg. Ouch! :cool:

 

Banner Vida fordi jeg blir tvunget av venner til å bli med ut. Jeg vil ikke ut, jeg vil være her med deg. :cry:

Banner Latias fordi kom deg ut. Jeg skal sette meg ned med samfunnsfag nå. Kos deg supermasse! Jeg elsker deg. :love:

 

Oi, superban! :ohmy:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida for å superbanne. :ohmy:

 

Banner Vida fordi stfu, jeg har ikke tenkt å slå opp. :)

 

Banner Vida for å gjøre narr av alderen min. Ble vi ikke enige om at alder ikke betydde noe? :roll:

 

Banner Vida fordi ok deg, men bare fordi du tvinger meg ut. Jeg vil egentlig ikke. :(

 

Banner Vida fordi kos deg med samfunnsfag. Ikke det at jeg har gått i åttendeklasse enda, men jeg tviler på at det vil være et problem for deg. ;)

 

Banner Vida fordi jeg elsker deg. Over alt. Jeg savner deg allerede. Vi snakkes. :cry::love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...