Plexim Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Vida, fordi jeg har merka det ja, Crazy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Plex fordi kjøkkenet er den veien, Chillax. ---> Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Plexim for å merke ting Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Banner Plex for du vet vel hvorfor? Telefonen er sendt på rep, og xperiaen gir meg ikke dekning. Prøver og få tak i en mobil, men det er ikke så lett. Leste på moobi sine sider at man kan skaffe gratis lånetelefon når servicetiden har vært over 7 dager! Og man kan få touch telefon! Banner Chillern for å legge merke til at plex legger merke til ting Endret 21. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Chillaxville fordi spis. Banner Latias fordi jeg føler ingenting annet enn vennskapelig varme overfor bamsen min. Jeg lover. 1 Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Banner Chillax for å ikke ha avatar, for det har jeg mye å si på Banner Crazy og Vida fordi dere er for raske til å banne Endret 21. august 2011 av Plexim Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Vida fordi lover du meg det? Er dere bare venner? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Banner Plex for har du en telefon som funker som jeg kan låne? Banner latias for å snike Endret 21. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Plexim for å le Banner Plexim fordi hva faen er greia med å bytte navn på tråden hele tiden? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Chillern for jeg ser ikke vitsen med å endre navnet hele tiden, og mener også og huske at veiledere kan endre trådtitler uten at det står at førstepost er endret.. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Joey fordi jeg ser ikke noe problem med å variere litt. Banner Latias fordi vi er bare venner. Jeg lover deg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Vida for det er null problem at den blir endret, men ser bare ikke vitsen.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Joey fordi i dette tilfellet må jeg støtte Vida. Banner Latias fordi vi er bare venner. Jeg lover deg. Banner Vida fordi jeg beklager for det. Burde ha trodd deg første gangen du sa det. Tilgi meg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Latias for kan jeg spørre deg hvorfor du endrer navnet på tråden hele tiden? Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Banner Plex for har du en telefon som funker som jeg kan låne? Banner latias for å snike Banner Crazyjoey for, tror da det, elelrs så må begge w200'ene under skrutrekkeren (litt feil smiley, får vel ikke bruke dremel) Endret 21. august 2011 av Plexim Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Plex fordi Joey gir meg skylden for ting jeg ikke har gjort. 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Latias for å få skylda for noe han ikke har gjort! Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Banner Latias fordi vi vil ha bevis Banner NeBlix fordi vi har da ingen bevis Endret 21. august 2011 av Plexim Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Plex for vil dere ha bevis? Ingen andre moderatorer eller admins eller veiledere har vært innom i det øyeblikket trådtittel ble endret, og veiledere har muligheten til og: En veileder kan, i likhet med moderatorer, flytte tråder, endre emnetitler, slå sammen tråder og splitte ut off-topic fra tråder. Kilde: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1154735 Men det gjør ingenting at trådtittel er endret. Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 21. august 2011 Rapporter Del Skrevet 21. august 2011 Banner Crazy fordi: (ikke spør hvorfor ) så bokstavelig dere skal ta det da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå