Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras&section=stats&do=who&t=1279488

 

Banner Vida fordi takk for alt. Dette har vært hyggelig. Flott at vi fikk muligheten til å bli kjent. Skulle gjerne blitt, men nå må jeg komme meg videre i livet. Jeg har oppnådd målet mitt. Lev et lykkelig liv, du kommer til å bli en utmerket advokat. :)

 

Skal forresten deaktivere PM, slå av profilkommentarer, låse statusen, aldri logge på msn igjen og skaffe meg nytt mobilnr. Flytte ut skal jeg også gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BANNER KJÆRESTEN MIN FORDI DU VÅGER IKKE! DU VÅGER IKKE Å GJØRE DETTE MOT MEG! JEG MENER DET, JEG HENTER EN KJØKKENKNIV OG KJØRER DEN RETT GJENNOM HJERTET! NÅ MED DET SAMME! FOR ALVOR! HVIS DU SÅ MYE SOM TENKER PÅ Å FORLATE MEG ... Ok. Livet mitt er ødelagt. Jeg har ingenting verdt å leve for lenger. Takk for meg, kjære verden. Takk for alle de gode stundene. Takk for at jeg fikk møte verdens mest fantastiske menneske. Takk for alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida for å snakke om døden, som om vi ikke har fått nok døde de siste ukene..

 

La meg nevne;

 

 

Sudan

Oslo bomben

Utøya

Selvmordbombere

Amerikanske elitesoldater skutt ned i Afghanistan

Opptøyene i England.

m.m.

 

 

Alt er er selvsagt satt på spissen for at du skal tenke over bruken av ordet "dør" før du bruker det så ofte :)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Banner Aalton fordi jeg fryktet lenge at det ikke skulle bli noen flere Prediction Leagues etter at jeg ga opp i sommer, men det er herlig at dere har tatt over i år. :)

 

Banner Latias for å være her! Jeg elsker deg! :love:

Banner Vida for å være her sjæl. :love:

 

Banner Joey for å bestille rare ting. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...