felicity Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Ole Marius Aalton fordi jeg vet ikke helt med det. Regner med at ting går seg til etter hvert uansett. Er tvilsomt noe legen kan gjøre. Husker ikke hvor lenge det har vært slik nå, men det er vel noen måneder nå. Prøver bare å ikke overanstrenge bena mine, men likevel holde meg i jevnlig aktivitet. Det skal nok ordne seg. 1 Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner aalton for at jeg ikke gadd å banne noen som jeg gjør med deg som kanskje senere vil banne meg,og da vil jeg banne de Banner aalton for at jeg ikke gadd å banne noen som jeg gjør med deg som kanskje senere vil banne meg,og da vil jeg banne de Banner meg selv for at det kom to ganger Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Killbox for å ha en bannegrunn, flink! Den kom 2 ganger fordi du postet dobbelt, klikk en gang på "Post" knappen du. Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner aalton for et fint kompliment, haha ja den dritten klikka her så jeg fikk klikka deux ganger ;D Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner killbox fordi utålmodighet er en uting på Internett Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner aalton for jeg kan bruke kortere skruer, men de tåler mindre og er tynnere. Skak bruke m6, ikke m4 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Banner joey fordi m6 og m4 er veier i England, jeg tror du er forvirret Endret 13. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Aalton fordi han har rett! (en av de få gangene ) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner blix for Aalton, vet at det er veier i england, men det er også forskjellige dimensjoner på skruer. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Joey for å snakke om skruer, jeg forstår ikke noe av det uansett Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner.aalton for å ikke forstå Gjøvik på man-torsdag Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Joey. Nei, skruer og sånt skjønner jeg meg ikke på. Sett bort i fra de løse skruene jeg selv har. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Aalton for jeg har alltid funnet minst en skrue på rommet mitt ved å se en vei. Aldri ser jeg ingen skruer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Banner Joey for å finne skruer. Banner Ole Marius Aalton fordi jeg beklager at jeg ikke så jogge-forespørselen din før nå, Latias. Har drevet og styret med oppsparte PM'er. Jeg blir mer enn gjerne med på joggetur med deg, når det skulle være. Har en eller annen evinnelig skade i høyre kne og hæl som jeg ikke ser ut til å bli kvitt, samme hvor mange måneder det går, så jeg har visst et par ting å trene opp selv også. Jeg skal sende benet ditt alle gode tanker og be det om å skjerpe seg snarest og slutte å plage deg sånn. Banner Vida fordi sliter du også med benet? Det var da fælt med problemer vi skulle ha. Jeg håper det ordner seg for deg, og det kjapt. Unner deg ikke slike ting i det hele tatt. Når det gjelder benet mitt så er jeg egentlig heldig at jeg i det hele tatt greier å gå. Vet ikke hvorfor jeg klager, burde heller være takknemlig. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Latias for å måtte bruke rullestol snart Jeg har sendt Vida en PM om elefanter, tror du hun blir glad? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Banner Aalton neh, nå er jeg faktisk på bedringens vei. Blir ikke handicap med det første. Hvorfor elefanter? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Latias fordi det er fullt lovlig å klage. Du fortjener ikke noe som helst vondt eller vanskelig. Herregud, jeg elsker deg! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Banner Latias fordi, godt at du er på bedringens vei da. Hmm, jeg bare følte for det. Banner Vida for å snike seg foran meg. Endret 13. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Ole Marius Aalton fordi Latias fortjener alt godt i verden. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Vida fordi det gjør du også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå