Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Banner Ole Marius Aalton fordi jeg vet ikke helt med det. Regner med at ting går seg til etter hvert uansett. Er tvilsomt noe legen kan gjøre. Husker ikke hvor lenge det har vært slik nå, men det er vel noen måneder nå. Prøver bare å ikke overanstrenge bena mine, men likevel holde meg i jevnlig aktivitet. Det skal nok ordne seg. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Banner aalton for at jeg ikke gadd å banne noen som jeg gjør med deg som kanskje senere vil banne meg,og da vil jeg banne de

 

Banner aalton for at jeg ikke gadd å banne noen som jeg gjør med deg som kanskje senere vil banne meg,og da vil jeg banne de

 

Banner meg selv for at det kom to ganger

Lenke til kommentar

Banner Joey for å finne skruer. :p

 

Banner Ole Marius Aalton fordi jeg beklager at jeg ikke så jogge-forespørselen din før nå, Latias. Har drevet og styret med oppsparte PM'er. :(

 

Jeg blir mer enn gjerne med på joggetur med deg, når det skulle være. Har en eller annen evinnelig skade i høyre kne og hæl som jeg ikke ser ut til å bli kvitt, samme hvor mange måneder det går, så jeg har visst et par ting å trene opp selv også. Jeg skal sende benet ditt alle gode tanker og be det om å skjerpe seg snarest og slutte å plage deg sånn. :(

Banner Vida fordi sliter du også med benet? Det var da fælt med problemer vi skulle ha. Jeg håper det ordner seg for deg, og det kjapt. Unner deg ikke slike ting i det hele tatt. Når det gjelder benet mitt så er jeg egentlig heldig at jeg i det hele tatt greier å gå. Vet ikke hvorfor jeg klager, burde heller være takknemlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...