felicity Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Chillax fordi er ikke det naturlig, da? Banner Stian fordi jeg liker deg, du skal få svar! 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner turtelduen for å like meg! Jeg liker deg også meget godt. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Banner Stain fordi kjæresten min hater meg. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Banner LLama fordi jeg hater deg ikke! Endret 13. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Banner Stain fordi jeg hater deg heller ikke! 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Vida for å ikke svare meg på PM Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Banner DS fordi adjø. Nu skal jeg lage pannekaker, pakke, dusje, se Prison Break, rydde og ta oppvask og gjøre meg klar for reising. Alt før 14:30, ønsk meg lykke til. Banner LLama for å ikke hate meg! Endret 13. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Chillax for å være likeglad. Banner Stian fordi jeg skal til byen nå, skal se om jeg får svart deg senere. Banner verdens beste og vakreste og mest fantastiske kjæreste fordi neida, jeg skal slutte å oppføre meg som en tolvåring nå. Jeg elsker deg. Akkurat nå fikk jeg en så enormt overhengende trang til å kysse deg at jeg ble helt svimmel. Jeg må komme meg ut! Vi snakkes, kjære. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Banner Vida fordi seriøst? Stfu, du skal ikke slutte å sende meg meldinger. Meldingene dine betyr så usedvanlig mye for meg at du ikke aner. Slutter du med det, går jeg seriøst og henger meg. Jeg elsker å bli spammet ned av kjæresten min, bare så du vet det. Du er verdens aller beste, jeg elsker deg. Kos deg masse, vi snakkes. Endret 13. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 banner latias fordi det var godt med en god,lang,rød dansk pølse Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner top for jeg har vært på butikken :-) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Joey fordi jeg gleder meg til kampene begynner i dag. Og jeg skal ikke sykle i dag, har et vondt kne Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Aalton for å ha et vondt kne. Jeg skal sykle meg en tur. Men jeg må bare montere den nye sykkelcomputern. Den forrige ble ødelagt etter en krasj.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Joey for å ødelegge, jeg har ikke noen computer jeg Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Aalton for jeg ødela ikke, asfalten ødela. Ble en liten krasj når framdekket nermest eksploderte... Dog det var på den gamle sykkelen, har ikke montert på den nye enda. Men det skal jeg nu! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Joey for å være unnskyldt i møte med asfalten. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Aalton for sykkelen møtte asfalten, jeg møtte grøfta.. Men stikker ut og monterer denne saken. Får spørre onkelen min om han vil bli med og sykle en tur idag. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Joey for å kose med grøfta. Sist jeg gikk på trynet så gikk nesten kragebeinet, heldigvis bare et brist. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Aalton for da var den dritten montert, plaststripsene får jeg kappe av senere.. Tror ikke det blir noe sykling på meg idag, ser ut til at det blir regn. Får kappe opp noen plater mens jeg kan kankje? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Banner Joey, du bør nok gjøre det, ja. Men å sykle i litt regn er da ikke noen krise! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå