The Crusher Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Blixern for jeg har vært ute i nesten hele dag og skrudd, borret, kappet og sett hvordan aluminium bøyer seg i sola idag. Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Joey fordi det høres ganske digg ut egentlig! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Blixern for joda, men når du har masse insekter rundt deg, f.eks kveks, er vel et bol inærheten, så er det litt plagsomt.. Skulle jo absolutt besøke dremelen min den ene da, den så jeg ikkenoe mer etterpå.. Men ja, ganske greit egentlig. Lurer på om jeg skal gjøre det samme imorgen Lenke til kommentar
Ichtyostega Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg banner deg for uvettig bruk at punktum og smilefjes. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Ichtyostega for regelbrudd. Du skal banne brukeren over deg. Og det du kommenterer kaller jeg å kommentere skrivefeil, noe som er imot retningslinjene. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Banner Joeyvennen for god natt sove godt Endret 12. august 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi god kveld. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner nath fordi jeg har syklet 6 mil, det gikk litt for lett egentlig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Aalton for å være flink! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Nathalie for jeg har jobbet ute i hele dag med bordet jeg. Imorgen tror jeg at jeg skal sykle meg en tur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Crazyjoey for å også være flink. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner nath fordi jeg syklet igjennom Kolbu i dag, så mye bønder på veien, gaaad! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Aalton fordi det er for lite aktivitet i fotballdelen av forumet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Nath fordi hun har rett, folk er nervevrak før starten i morgen vet du Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Nathalie for synes du jeg er flink? Banner nath fordi jeg syklet igjennom Kolbu i dag, så mye bønder på veien, gaaad! Banner Aalton for javell, gjennom sentrum? Det er ikke bare bønder i koblu, bare så du vet det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Banner Joey for å ha rett i det, men det var mange traktorer å se som som vanlig, hehe.. Ikke at det er så mye bedre ellers langs ruta altså. Kan du fortelle meg hvor den grusveien som begynner der det ikke lenger er noe gangfelt å sykle på går? Er jo rett etter Kolbu elns. Endret 12. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Aalton for hva slags grusvei tenker du på? Mange grusveier her. Tenker du på videre til bøverbru, eller noen andre plasser? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Joey fordi jeg sykler bare TTR ruta, den jeg tenker på begynner når du ikke lenger har gangfelt å sykle på, det ender jo i en slags steinete veg, og på andre siden av veien så ser du da en grusvei. Da kan du velge om du fortsetter på veien opp mot høyre eller sykler rett frem over veien og kjøre på grusveien Det er vanskelig å forklare, skal ta et bilde neste gang! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Banner Aalton for jeg vet hvor du mener. Den grusveien går den samme veien egentlig. Kan vise deg det imorgen kankje? Skal kankje ut og sykle imorgen.. men jeg husker ikke hvor TTTR går da. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Banner Joey fordi TTR er jo merket ganske tydelig i veien da Ja, må se ann litt, jeg skal sykle, men må innom et vennepar og hjelpe til med noe stillas også, og så er det PL så må rekke det også, hehe. Alt avhenger av når jeg våkner egentlig. Endret 12. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå