Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Nathalie for mine 3 acer maskiner, både 15" og 9" har dødd.d Og når de har dødd, har jeg hatt det morsomt med dremel og skrutrekekr på de, så alle mine acer maskiner er i 100% deler, strødd utover.. :p

 

Men det er en Asus eee 701. Gammel maskin, ble aldri solgt i norge, som vil si at den har engelsk tastatur. Linux ubuntu 10.04 på den siden det ikek er plass til windows på den, siden det er 4gb ssd i den, intergrert i hk.. :p

 

Når det kommer til merker, skal jeg ikke ha noe acer elelr hp lenger. Pga dårlig byggekvalitet, OG dårlig service. Spesielt hos acer, de la på når jeg sa navnet mitt :hmm: De hadde noe imot meg etter alle reparasjonene og klagene.. :!:

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar

Banner Aalton fordi Joey klager på HP. Det er en todelt sannhet. Jeg har EliteBook 8530p, hele maskinen er metall (ja, alt, hele boksen) og kvaliteten er fantastisk. Den tåler støt, vannsprut og sandsprut. Kjølingen er super, har overklokket skjermkortet veldig mye. Dette er dog en bedriftsmaskin, privatpersoner får ikke tak i denne. Det er noe helt annet enn de vanlige plastikkkassene de har i butikkene... Min neste laptop blir EliteBook 8560p (eller neste årsmodell). Skal mye til for å endre min mening.

 

Nå stikker jeg igjen, skal steke pannekaker (desert, spiste nettopp biff). :wee: Var vel ikke noe aktivitet her uansett, så det gjør vel ikke noe.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...