The Crusher Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Banner gypsy for jeg holder meg til rapportering av feil i systemene jeg.. Banner Aalton for gypsy, trengte du hjelp med å fjerne noe virus greier fra maskinen din? Endret 10. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Banner Joey fordi hvordan skal du hjelpe? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Banner Latias for mange muligheter. man kan snakke på msn/pm om problemene, som er tungvindt, eller bare bruke et program som lar meg se hva som skjer på skjermen hennes med en maskinid og passord som endrer seg hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Banner Joey fordi jeg vet ikke! I dag fikk jeg meg nytt virusprogram (avira) og når den scanner maskina fant den ingen virus. Og maskinen funker fint. Men forrige virusprogram sa jeg hadde et virus. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Banner Gypsy for avira er ikke til og stole på. Trust me, been there.. Hva hadde du før? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Banner Joey for å ha tenkt å låne skjermen til Gypsy. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Banner latias for å tenke feil, IGJEN.. Orker ikke og forklare det da du skjeldent forstår det.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Banner latias fordi jeg bruker AVG, Joey Banner Joey for å hacke Gypsy! Endret 10. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Banner Joey fordi nei, seriøst? åhh. Jeg hadde avast før, og den stoler hvertfall ikke jeg på nå etter det tullet som var! sa den fant virus, jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, og når jeg skulle prøve og fjerne det så ble det bare error, og det eksisterte ikke lengre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Banner Aalton fordi jeg bruker også AVG! Banner Gypsy fordi Aalton sier at Joey skal hacke deg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Banner Aalton for jeg bruker Avast Internet security. ifølge tester som ble gjort av hackere, så var avast internet security best ut mot diverse crapware og slikt fra hackere.. AVG tar ikke malware, så den kasta jeg på dør. har det på en eller anen xp maskin da Banner gypsy for å ha fått en av verstingene av virusene. Husk, et antivirus kan ikke alltid fjerne viruset. Banner latias for nei, jeg kontrollerer maskinen for å hjelpe henne med programmene. Hun kan avslutte programmet når som helst, og jeg har da ikke lenger tilgang. Endret 10. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Banner Joey fordi Microsoft Security Essentialt gjør den jobben Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Banner Joey for å bruke avast. Men nei, tror jeg bare lar det være slik foreløbig, og ser om det skjer noe mer videre. Banner Aalton fordi Joey sier jeg har fått en av verstingene av virusene!!! Endret 10. august 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Banner latias for å tenke feil, IGJEN.. Orker ikke og forklare det da du skjeldent forstår det.. Banner Gypsy fordi Joey gjør narr av meg. Endret 10. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Banner Latias fordi den der plusset jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Banner Gypsy for å også hate meg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Banner latias for det var ikke meningen, beklager. Du har bare fått meg til å le når du ikke forstår. Ikke vondt ment. Ikke alle kan forstå alt, og nesten ingen forstår mine forklaringer. Banner gypsy for selvsagt bruker jeg avast (IKKE free edition) Lar du det være kan det ratt bli værre.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Banner Joey fordi det går bra, jeg tilgir deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Banner Joey fordi jeg hadde free edition. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Banner Gypsy for den er grei den. Du kan jo alltids prøve Microsoft Security Essentialt. Mye bra blir sagt om den. Aldri prøvd den selv. Banner latias for å tilgji meg Endret 10. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå