Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Banner Joey fordi jeg vet ikke! I dag fikk jeg meg nytt virusprogram (avira) og når den scanner maskina fant den ingen virus. Og maskinen funker fint.

Men forrige virusprogram sa jeg hadde et virus. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Banner Joey fordi nei, seriøst? åhh. :( Jeg hadde avast før, og den stoler hvertfall ikke jeg på nå etter det tullet som var! sa den fant virus, jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, og når jeg skulle prøve og fjerne det så ble det bare error, og det eksisterte ikke lengre.

Lenke til kommentar

Banner Aalton for jeg bruker Avast Internet security. ifølge tester som ble gjort av hackere, så var avast internet security best ut mot diverse crapware og slikt fra hackere.. :)

AVG tar ikke malware, så den kasta jeg på dør. har det på en eller anen xp maskin da :)

Banner gypsy for å ha fått en av verstingene av virusene. Husk, et antivirus kan ikke alltid fjerne viruset.

Banner latias for nei, jeg kontrollerer maskinen for å hjelpe henne med programmene. Hun kan avslutte programmet når som helst, og jeg har da ikke lenger tilgang. :)

Endret av Crazyjoey
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Banner Joey for å bruke avast. :ohmy:

Men nei, tror jeg bare lar det være slik foreløbig, og ser om det skjer noe mer videre.

Banner Aalton fordi Joey sier jeg har fått en av verstingene av virusene!!! :scared:

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Banner latias for det var ikke meningen, beklager. :( Du har bare fått meg til å le når du ikke forstår. Ikke vondt ment. Ikke alle kan forstå alt, og nesten ingen forstår mine forklaringer. :(

Banner gypsy for selvsagt bruker jeg avast (IKKE free edition) Lar du det være kan det ratt bli værre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...