felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi jeg holder på å bli gal av å være uten deg. Det har skjedd. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi neste fly til Bodø går om 34 minutter. Rekker jeg det? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi ja, løp! 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi holder dere på fortsatt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Chillax fordi stfu, Vida trenger meg. Banner Vida fordi blir det ikke litt for langt å løpe? 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi jeg stikker, jeg. Kos dere. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Villy fordi vi planlegger neste møte, ikke kritiser oss. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi tror du det skjer i år? 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi dere har mobil, Facebook, Twitter (?), Diskusjon-PM, brev, Skype blandt annet. Hvorfor akkurat her? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Chillax fordi hvorfor ikke her? Skal vi bare tråden dø helt ut? 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias hvis den eneste grunnen til at du er her er fordi du må legge ut om kjærlighetslivet ditt med Vida, så ok. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi tror du det skjer i år? Banner Latias fordi ja. I begynnelsen av oktober. Banner Vida fordi dere har mobil, Facebook, Twitter (?), Diskusjon-PM, brev, Skype blandt annet. Hvorfor akkurat her? Multisiterer Villy fordi mobil er syrt, Facebook er for useriøst, Twitter er bare sært, PM har vi overbelastet allerede, brev tar for lang tid, og Skype har jeg pause fra. Banner Latias hvis den eneste grunnen til at du er her er fordi du må legge ut om kjærlighetslivet ditt med Vida, så ok. Multisiterer Villy #2 fordi slutt å le eller gtfo. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi jeg mente det du spurte om på PM nå. Skjer det i år? 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi jeg gtfo. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Chillax for å endelig smile. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi jeg mente det du spurte om på PM nå. Skjer det i år? Banner Latias fordi det kommer an på hva du vil, regner jeg med. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi slik det passer deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi jeg vil at det skal skje snarest mulig, for å være ærlig. Jeg holder på å dø. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi skal vi gjøre det neste gang vi møtes? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi vil du det? Jeg vil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå