felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi stfu, jeg har aldri vært mer seriøs. Jeg sluttet å puste i flere sekunder. Seriøst. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi mener du det? Meldingen var ikke så bra. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi visst faen var den det. Jeg hyperventilerer enda, jeg mener det. Jeg er gal. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner latias for jeg er kvalm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Joey fordi hvorfor? Banner Vida fordi hyperventilering pga. noe sånt? Du er gal. 1 Lenke til kommentar
Plexim Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Banner Latias for å kalle Vida gal Endret 9. august 2011 av Plexim Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg er gal. Jeg reagerer så fysisk på alt du sier og gjør at jeg skulle vært sperret inne. Banner Plexim fordi Latias bare poengterer fakta, som vanlig. Jeg er gal. Endret 9. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi jeg begynner og lurer på hvor bra dette egentlig er for deg/dere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi da må jeg sperres inne med deg. Deal? Banner Gypsy fordi om vi ser bort ifra kjærligheten? Ikke særlig bra. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 MULTISITAT FTW! Banner Vida fordi jeg begynner og lurer på hvor bra dette egentlig er for deg/dere. Banner Gypsy fordi helt alvorlig tror jeg ikke dette er sunt for meg. Jeg tror oppriktig talt jeg har blitt gal. Banner Vida fordi da må jeg sperres inne med deg. Deal? Banner Gypsy fordi om vi ser bort ifra kjærligheten? Ikke særlig bra. Banner Latias fordi jeg elsker deg. Jeg gir faen i hvor lite bra det er, jeg elsker det. Og jeg gir det ikke opp for alt i verden. Forstår du? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Banner Vida fordi dere må ikke glemme det virkelige livet som foregår utenfor dataskjermen. Endret 9. august 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Gypsy fordi slapp av, jeg har mer enn nok liv utenfor skjermen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Gypsy fordi selvfølgelig glemmer vi ikke den. Det er jo nettopp derfor vi skal flytte sammen i virkeligheten. Banner Vida for å ha lært seg å bruke multisitat. Hvor lærte du det? Banner Gypsy fordi slapp av, jeg har mer enn nok liv utenfor skjermen. Banner Vida fordi haha. :!: 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi nivå 14 på FIFA FTW!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi det er ikke sikkert alt blir som dere har tenkt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Gypsy fordi hvorfor skulle det ikke det? Banner Chillax fordi nivå 14? Tror jeg var på nivå 20 etter den første helga. Du er treg. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi jeg startet å spille FIFA11 (ny CD) for 2 dager siden, så STFU. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Chillax fordi jeg lurer på å droppe FIFA 12. 11 var dårlig. Makan til søppel. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi prøv FM2012, du! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Banner Gypsy fordi selvfølgelig glemmer vi ikke den. Det er jo nettopp derfor vi skal flytte sammen i virkeligheten. Banner Vida for å ha lært seg å bruke multisitat. Hvor lærte du det? Banner Gypsy fordi slapp av, jeg har mer enn nok liv utenfor skjermen. Banner Vida fordi haha. :!: Banner Latias fordi jeg lærte multisitat av den fantastiske veilederkjæresten min. Vi skal flytte sammen. Vi skal få det til å fungere. Banner Vida fordi nivå 14 på FIFA FTW!!!!!!!!!! Banner Villy fordi det er ingenting å skryte av. Jeg rundet 17 for flere år siden. Banner Latias fordi det er ikke sikkert alt blir som dere har tenkt. Banner Gypsy fordi hvordan kan du få deg til å si noe sånt? Endret 9. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå