Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi hva med å møtes istedet så kan du faktisk se kroppspråket til dama di? 3 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Villy fordi for et utmerket forslag. Hvorfor har jeg aldri tenkt på det selv? 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi ikke sant, hvorfor har du ikke tenkt på det? Banner Latias for å tro at jeg er sur. Herregud. Du kjenner meg da ærlig talt bedre enn det. Herregud. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) banner latias for å falle i garnet og bli eid av vida Endret 9. august 2011 av topvulture 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Banner latias fordi han ikke har tenkt på det selv Banner topvulture for legge ord i min munn. Endret 9. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Banner Top for å henge litt etter. ..Men hente seg inn igjen ved å redigere. Jeg elsker kjæresten min. Banner Ole Marius Aalton for å ikke ha foreslått det. Skam deg. Endret 9. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 banner latias for at denne tråden går alt for fort! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Top for å forveksle meg med kjæresten min. Supersøtt. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida for å mene jeg skal skamme meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Aalton fordi skam deg. Banner Vida fordi er det rart at det forveksles? Alt ditt er mitt, og alt mitt er mitt. 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) banner latias for at jeg igjen brukte for lang tid på en post! Endret 9. august 2011 av topvulture Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Top fordi get used to it. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Aalton fordi skam deg. Banner Vida fordi er det rart at det forveksles? Alt ditt er mitt, og alt mitt er mitt. Banner Latias. Gi deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Vida fordi beklager. Alt ditt er ditt, alt mitt er ditt. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi jeg tok opp gitaren igjen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner latias fordi jeg skal se på mer serier og slappe av, jeg vil bli i form igjen!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Aalton for å være ute av form. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Banner Latias fordi jeg har jogget på morningen i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. august 2011 Forfatter Del Skrevet 9. august 2011 Banner Chillax fordi jogging er sunt! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Banner Latias fordi jeg jogget lenge i morges. Det var så herlig! Gleder meg insane til å komme til Trondheim, der jeg kan løpe med verdens raskeste hund i verdens vakreste skog. Haha, har forresten fått bekreftet at huset til min onkel og tante ikke engang har trådløst nettverk. De lever med sånne greier man putter inn i PC'en. Sånne ... Nei, jeg aner ikke hva det heter. Stakkars mennesker. Endret 9. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå