Reprieval Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Latias fordi tror du det er lett? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Chilla fordi ja, det tror jeg. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner diskusjon fordi det er ikke fint å si shut the fuck up til noen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Barney fordi det er ikke det nei, men ikke ta deg nær av det. Vida mener det på en kjærlig måte. Banner Chillax fordi det burde ikke være et problem for deg, du har jo et smilefjes i nicket også. 1 Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner The Barnacle fordi det har jeg heller ikke gjort. Da var jeg ferdig med mitt show i Bannetråden, trolig det eneste jeg har hatt og vil få. Cya Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Latias fordi det går ikke an å si det på en kjærlig måte heller Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner The Barnacle fordi det var da også noe å ta seg nær av. Stfu er et kjæleuttrykk. Det er omtrent som å si "Jeg er glad i deg". Jeg er glad i deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Vida fordi stfu. Banner Barney fordi husk at tolvåringer ikke er like voksne som oss andre da. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner latias fordi er dere virkelig seriøs med dette? 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Barney fordi hva da? Stfu er ikke ondt ment. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Banner barna fordi vi er alltid seriøse Latias, stfu.. Endret 8. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Aalton for imorgen regner jeg med å bli ferdig med bordet, om været tillater det.. Eneste som mangler er og skru sammen alt, og lage tul skuffen. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Ole fordi er Vida tolv år? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Barney fordi det er ikke så ille da. Hun blir tretten på fredag. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Banner Ole Marius Aalton <3 fordi stfu. Banner Latias fordi stfu. Banner The Barnacle fordi stfu. Banner Joey fordi stfu. Endret 8. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Banner Barna fordi Vida er nesten 13, tenk! Banner Vida fordi, nei du stfu! Endret 8. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Latias fordi du anklager meg for å være et troll? Ser du ironien i det? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Kammi ƒordi svar seriøst. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Kammi for å blande ironi med fakta Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Barney fordi det er det hun har påstått hele tiden. Jeg håper virkelig ikke at hun har løyet for meg. Ellers er dette forholdet over. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå