The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Latias fordi litt skummelt da. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner barnacle fordi hva er skummelt? Banner Joey fordi hæ? Vel, det er vel det du har muligheten til med et par tastetrykk på din hp for å sette den tilbake til fabrikkstand.. Banner Gypsy fordi de er typisk hvite og har alltid pent design. Feil, de var hvite. De har nå somregel aluminiumsfargen, og at hele kabinettet er laget av aluminium. Banner Gypsy fordi Mac er ikke PC. Jo! Det er pc. Mac og PC er i bunn og grunn det samme, satt sammen på nesten lik måte, med forskjellige operativsystemer. Det er en pc, selv om den er fra apple, hp, eller om du har bygd den selv. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner CJ for å være bedreviter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Barney fordi folk klager på min feilfrie HP. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Latias fordi jeg gjør ikke Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Latias for ingenting er feilfritt. Så å si alt har en eller anen feil som du ikke legger merke til som slår til en dag og gjør maskinen din ubrukelig. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Cj for å gjøre bannetråd om til pctråd Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Barnacle for gjør ikke det, jeg kommenterte og svarte en del ting.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Joey fordi den har vært feilfri i over to år nå. Banner Barney fordi takk! Jeg liker din Mac. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Banner cj for å kommenere ting Banner meg selv for å feilbanne og ikke kunne norsk Endret 8. august 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Barney for å være misunnelig på Joey sine PC-skills. 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Kammi fordi jeg er ikke misunnelig. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Barnacle for latias, 2 år er ofte levetiden på en laptop harddisk. Kankje du har flaks og at den lever lenger.. og det kan ligge en skjult feil som nevnt som slår til for fult.. Banner Barney for å være misunnelig på Joey sine PC-skills. Banner deg for haha, +1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Joey fordi det kan ligge en skjult feil i dine maskiner også. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Latias for mine skjulte feil har kommet fram, og noen av de har blitt fikset. Maskinen skal få litt av en upgrade snart, så da forsvinner de problemene, kankje noen nye, men jeg er ikke redd for de Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Latias fordi det ligger en skjult feil i deg også. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Banner Joey fordi jeg er heller ikke redd for feil på min feilfrie PC. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Latias for neivell, men er kjipt når den slutter og funke og du mister alt på den.. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Banner Cj fordi det finnes noe som heter backup.... Endret 8. august 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Banner Barnacle for det finnes også noe som heter NAS.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå