Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Joey for å drøye i 20 minutter.

[EDIT]

Oi, du har flere innlegg enn meg, Joey. :ohmy:

Banner Joey fordi Stian har et godt poeng, men jeg velger å ignorere det fordi jeg liker boblen jeg har rundt meg selv.

Banner Stian fordi, hva var det jeg sa? sa jeg ikke at serien er fantastisk? Og bare vent, den blir bedre :)

Haha, lev i boblen din du...

Du sa faktisk ikke at den var fantastisk, men det er godt å høre. Nå ble jeg glad. Først synes jeg slutten av første sesong var dårlig. Det at de går hver sin vei har skjedd i 3 episoder nå. Første gangen trodde jeg på det, andre gangen gjorde jeg ikke, men da gjorde det ingenting (2. siste episode). Da var spørsmålet: "Hva skjer videre? Hvordan gjenoppbygger de seg selv?". Fortsettelsen var både overraskende og interessant. Siste episode gikk de hver sin vei, men stoppet samtidig som episoden stoppet. Nå vet man akkurat hva som skjer. Når jeg tenker over det så skal det være åpenbart at de gjenforenes, og virkemidlene forteller at det er skapt et bånd mellom karakterene som ikke vil bli brutt. At team-et splittes skjer aldri, det vet alle, fordi det er hva serien handler om. Alt i alt ble jeg veldig fornøyd. Starten var litt haltende, men den fikk seg på bena igjen og gikk med stil. Hvordan det utvikler seg gjenstår å se. Serien var ikke perfekt, det er fortsatt mange ting jeg kan påpeke - men, det var definitivt ingen dårlig serie.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Banner Joey fordi NEI, det gjør jeg slettes ikke! :angry:

:realmad:

Joda, jeg gjør det. :)

- Nei! Selvsagt snakker jeg ikke om Leverage... :roll:

Jeg snakker ikke om Leverage, serriøst. :roll:

Vil du vite hvilken?

Vil du? ;)

:)

Det var Leverage. :yes:

:)

True story.

Nå, lukk spoilerene fint igjen etter deg.

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...