Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi jeg elsker deg! Og jeg vil svare på PM nå, men jeg er for trøtt. F.M.L. Tilgi meg, er du snill. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banne Vida for å kreve monopol Banner Latias for å legge seg nå, det må jeg også straks. Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Ole Marius Aalton <3 fordi kan du slutte å tenke på de PM'ene, Latias? Savner deg, kjære. Håper vi sees snart. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi hele tråden legger seg. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida for å tro hun har monopol på "kjære" Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner barna for Gypsy mener hele tråden legger seg Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi Monopol tar lang tid å spille. Men er gøy en sjelden gang (så blir du lei). Banner fsx fordi open spurce, gratis, raskt, stabilt, fungerer på alle plattformer, uansett maskinvare (noen problemer kan oppstå), trenger ikke lisenser imotsettning til ms windwows.. Gratis, og vil alltid være det. Forskjellige distroer, muligheter til å tweake mer enn i windows, LETTERE! Du glemmer en et par ting. Programvarekompatibelhet og programtilgjengelighet og ikke minst driverstøtte. Tilretteleggelse for vanlige forbrukere er også en ting å huske på. banenr stian for download link til linux? Det er som å spør om nedlastningslink til OS. Det finnes mange distroer, Ubuntu er en av de gode. Damn Small Linux er også interessant. Banner Joey fordi avskyr Linux, herk! Banner fsk fordi google er din venn. Hvorfor? Fordi du er vant med Windows? Fordi du ikke kjenner til hvordan du bruker det, og programmene dine ikke støtter Linux? Det trenger ikke å være "herk-materiale" selv om. Finnes mye som Linux gjør bedre enn Windows, finnes mange situasjoner hvor Linux ville gjort en bedre jobb. Ååh! For et sammentrff, Google er min venn også! [EDIT] Leverage imponerer. Blitt mye bedre, mange gode virkemidler de bruker, som jeg ikke hadde trodd om den serien. Endret 7. august 2011 av Stian Aarskaug 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi aktiviteten har sunket betraktelig de siste minuttene. Og Stian Aarskaug skriver fortsatt, ja. Forvent en lang tekst av ham. Hvis han kommer foran meg nå, begynner jeg å le. Banner Stian Aarskaug fordi fy faen. Endret 7. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Nathalie fordi ble ikke så mye denne gangen, må holde det kort i sånne tråder som dette. Kan ikke skrive flere A4-sider da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Stian Aarskaug fordi du blir med å poste hverandre opp til 100 000 i natt? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Nathalie fordi nei. Skulle gjerne, men har jobb imorgen. Jeg er en ansvarlig og fornuftig person vet du! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Stian for må si meg enig i den posten. +1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Joey fordi Stian har et godt poeng, men jeg velger å ignorere det fordi jeg liker boblen jeg har rundt meg selv. Banner Stian fordi, hva var det jeg sa? sa jeg ikke at serien er fantastisk? Og bare vent, den blir bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton for å være snill. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner nathalie fordi jeg legger meg nå, god natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi sov godt. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Nat fordi natta Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner The Barnacle fordi sov godt du også! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Nathalie for god natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Crazyjoey fordi du også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå