Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Joey fordi eneste som er viktig er hvordan det er i Windows Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi det er greit at det har stor fordel i å være cross platform men det får da være grenser for treighet. Wimp trenger ikke fordelene til Java. Kunne blitt brukt en C-variant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Latias Stian Aarskaug fordi side 4999. Endret 7. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner fsx fordi open spurce, gratis, raskt, stabilt, fungerer på alle plattformer, uansett maskinvare (noen problemer kan oppstå), trenger ikke lisenser imotsettning til ms windwows.. Gratis, og vil alltid være det. Forskjellige distroer, muligheter til å tweake mer enn i windows, LETTERE! Banner Nathalie for Aalton, for meg som 50% linux og 50% windowsbruker, så bør ting fungere i linux også. Endret 7. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 banenr stian for download link til linux? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Joey fordi avskyr Linux, herk! Banner fsk fordi google er din venn. Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi jeg elsker Vida. Banner Latias Stian Aarskaug fordi side 4999. Fortsatt lenge igjen. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner fsx for en distro som er å ambefale, ubuntu: ubuntu.com. Du har også linux mint, debian, fedora, og mange fler. Banner Aalton for da har du ikek satt deg inn i det. Jeg har et par minipc'r som er avhengige av det pga alt for liten ssd. Banner Latias for å snike med et nanosekund og med sitat.. Endret 7. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Joey for å ha så mange pc-er Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 banner Aalton for jeg har bare igjen en hel bærebar og en oppegående stasjonær. Har ca 14-15 liggende ubrukt, mesteparten er gammelt... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Aalton for å legge merke til det*. Endret 7. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida for å ditche meg på FB fordi jeg mobber prica Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi det er til pass for deg, skal jeg si deg! Sitte der og snakke slik om en av heltene mine. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi hvordan kan noen mobbe Prica? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner latias fordi jeg kalte han en svensk trønder bare Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi det er for meg helt ubegripelig. Jeg lurer på om jeg og Ole kanskje ikke har sett samme kampen. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi jeg så samme kamp som deg i hvert fall. Rade var syk! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Vida fordi vi så samme kampen og målene er dessverre fortjent. Banner Latias for å si han var rå. Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Latias fordi når vi likevel så på samme kamp synes jeg ærlig talt vi kunne ha sett den på samme sted også. Det hadde spart miljøet for én av TV'ene våre, og det hadde spart oss for jævlig mye lidelse. Banner Aalton fordi alt godt som hender Rosenborg Ballklubb er velfortjent. Endret 7. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Vida fordi jeg er helt enig med deg. Endret 7. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå