Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Banner Aalton fordi jeg er klar over at du ikke var klar over at jeg var klar over at du var klar over sammenhengen! Ergo, du er dum (no offence, we still love you! :love: )! Hvorfor kan jeg med retten på min side påstå dette? - Fordi du påsto at du ikke var dum fordi du var klar over sammenhengen og sa dette fordi du ikke trodde jeg visste det!

Lawyered, again! :cool:

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Seriøst, det var klinkende likegyldig for meg hvem som var hvor i rekka da jeg skulle gratulere kjæresten min med 30.000-jubileet sitt. Om det så hadde vært Latias selv, hadde han blitt referert til som «en eller annen». ;)

Banner Stian Aarskaug fordi kanskje dette er problemet? Tråden heter veldig greit Ban brukeren over deg! v3, og da synes jeg at man skal gjøre det. Jeg har bannet feil person jeg også, men jeg har alltid redigert innleggene mine. Det er hyggelig at det er litt kjærlighet i tråden, men jeg synes allikevel man kan følge retningslinjene selv om dette ikke er en altfor seriøs tråd. Det er vel ingen som vil at tråden skal miste hele konseptet sitt?

Banner N19 fordi Vida overser aldri.

Banner Aalton fordi han er den største dramaqueenen her ja.:p

Banner Latias fordi er dette et bidrag til din plan om å lage film av Bannetråden? :)

Lenke til kommentar

Banner Joey fordi jeg er enig om at man skal følge rettningslinjene i tråden. Det gjelder uansett grunn for feilban, rettningslinjene skal følges.

Banner Vida fordi jeg vet hva Joey bestilte. Jeg er ikke synsk (og ikke nødvendigvis smart, men intelligent. :cool:).

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Banner Nathalie19 for hva skal dette bety, vi trenger da ikke å analysere og tenke nøye over hvert enkelt innlegg og tidvis er det ikke annet enn humor her.

Kjærlighet er er drivstoffet til denne tråden og det er koselig, vi har også holdt oss til reglene i tråden så langt det har vært mulig å gå med seg eventuelle feil banninger. Slapp av.

Banner fsk for å lure på hvorfor. :)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Banner Aalton fordi kjærleik er ikke noe galt i. :wee: Har hun påstått det? Noen feilbanninger gjør ingenting.

Btw, så du mitt bevisende innlegg om at du er dum (eller, kalte deg selv dum, om du vil :p )? Se her.

Den som tier, samtykker! :thumbup:

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Nathalie19 for hva skal dette bety, vi trenger da ikke å analysere og tenke nøye over hvert enkelt innlegg og tidvis er det ikke annet enn humor her.

Kjærlighet er er drivstoffet til denne tråden og det er koselig, vi har også holdt oss til reglene i tråden så langt det har vært mulig å gå med seg eventuelle feil banninger. Slapp av.

Banner Kurt-Inge fordi hvor har du fått fra av at man er nødt til å analysere og tenke nøye over hvert innlegg, Aalton? Det er en forskjell på å feilbanne og å skrive f.eks ''brukeren over meg'', du ser den?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Kammizez fordi jeg er ikke sur. :)

Banner Crazyjoey for å snike.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...