The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Kammi for var noe annet denne gangen Aalton, en satakabel er ødelagt, så måtte bruke en anen, så ssd'n bare henger i løse lufta.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi du er absolutt ikke den eneste. 2 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner latias fordi Joey ikke klarte å rydde inni pc-en sin uten å ødelegge noe, med mindre det er noe nytt denne gangen da? Banner Latias for takk for den Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner latias fordi Joey har SSD'n sin i løse luften, vær glad du ikke det ikke er en 3,5" disk! haha.. Banner Joey fordi han må holde seg til modding og bygging, kabler blir for mye for deg Stian, jeg sikler fortsatt på den sykkelen..... Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton for jeg har hatt snurredisker hengenes før jeg, OG du får tak i ssd på 3.5.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Joey for å komme med informasjon.. La de henge lenge nok går de til helvete som regel.Og hvem i allverden vil ha en SSD på 3,5"? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton for de går nok ikke til helvette, den viler på toppen av 24pin ATX og en eller anen cd-rom som egentlig skulle hatt strøm og sata nå... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Joey for å ikke ha reservekabler.. *skuffet* Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton for joda, har i bunkevis, MEN jeg gidder ikke å ta av høyre sidepanel.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Joey for å klage når han kan løse problemet om han vil. Whiner.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner aalton for det er så irriterende.. Og angående rip sataport nr.3, se bilde i hardwarekafeen. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi jeg har "laget" meg fiskegrateng og potatiser! :!: Nå skal jeg kose meg med Leverage. Banner latias fordi Joey har SSD'n sin i løse luften, vær glad du ikke det ikke er en 3,5" disk! haha.. Stian, jeg sikler fortsatt på den sykkelen..... Kan du maskinvare? Det gjør jeg også! Spesielt når min "gamle" Nakamura Summit Lite til 8k ble stjålet av en "#/%& drittsekk!! Savner den fortsatt! Nå bruklåner jeg et %¤"#¤% vrak av en drittsykkel til tusenlappen med navn DBS "møkkasykkelnavn". Det er overraskende hvor stor forskjellen på sykler kan være! (Girhastighet og pålitelighet, kvalitet, komfortabelhet, hastighet, igjen; pålitelighet). Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Stian for å ha helt rett, men er bilder!.. Jeg kan da litt om maskinvare, men er ingen ekspert og om sykkelen din ble stjålet hadde du den vel i falck sitt register og verdiforsikring på den? PS, den sykkelen der er da ikke noe kul, likte den du posta i sted.. Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi liker du ikke bilder? Jeg gjør... Jeg hadde ikke forsikring, dumme meg. Men fikk det på innboforsikringen (litt av det). Min neste sykkel skal ha forsikring, GPS-tracker, sykkellås som går av i alarm hvis den kuttes! (Ja, jeg vet hvordan jeg lager alt dette. Har planene klare!) Stjeler de sykkelen min en gang til skal de f@#n meg få svi! [EDIT] Jo! Den er kul i virkeligheten, det kan jeg skrive under på! Dessuten er den kjempebra! Det er akkurat samme modell som den andre, bare forskjellig årsmodell. Endret 7. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Stian fordi liker bilder i spoiler, er mer ryddig da, hehe. Det er bare du fikk igjen der da. Er lite poeng i å ha GPS tracker og alt du trenger er en lås som ikke kan kuttes med annet enn vinkelsliper (600,- ca) da blir den ikke stjålet. Edit ban, hjelper ikke om det er forskjellig årsmodell, den andre var kulest uansett. Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi jeg kan ikke skjule den vakre skapningen av en sykkel under en spoiler! Det må da være grenser! Jo, finnes flere bander som kjører rundt i varebiler å plukker dem opp. Det er ikke alle plasser jeg kan lenke fast sykkelen. Dessuten gjør jeg det mest som hobby. Det er morro å lage ting. Det blir tidenes mest moderne sykkel, har store planer for den. Og om noen tar sykkelen vet jeg hvor de er (får melding). Alt dette gjemmes i rammen. Penger bryr jeg meg ikke om, prosjekter er mitt liv! Er det noe jeg aldri kommer til å slutte med, så er det å lage ting! Btw, fant en PC på størrelse med en minnepenn! Gjett hvor den kan installeres! [EDIT] Joda, enig. Men hadde du sett Summit Lite i virkeligheten hadde du synes den var veldig kul! Endret 7. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Stian for å ta helt av Her blir ting aldri stjålet uansett og den er låst godt nok, vinduer er rett ut mot der den er låst så ingen fare og det er bak en hekk til og med. Da slipper jeg å tenke på gps-sporing og greier. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi på denne plassen er det ihvertfall stor risiko. Kjenner veldig mange og vet om veldig mange som har fått sykkelen sin stjelt. (Til og med på privat eiengom som er relativt godt skjermet!) Men poenget med prosjektet er ikke bare sikkerhet. Hvis jeg skulle sørge for å holde den trygg så hadde jeg bare kjøpt en god lås. GPS-tracker er bare en ekstra trygghet for ekstra uheldige situasjoner. Men grunnen til at jeg lager det er fordi det er interessant og veldig gøy. Tenk hvor kult det blir! Når det blir realitet så skal du få se selv hvor kult det blir. Tror du kommer til å bli overrasket når du ser planene. :!: Endret 7. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Stain fordi hva skjer? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Stian for å ha mange planer! Banner latias fordi 1-1... Jeg liker ikke Sogndal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå