Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Kammi fordi den stygge, blå delen av Manchester tapte ja. Banner Barney fordi N19 tok feil ja. Endret 7. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner latias for å ikke spesifisere at den stygge delen også er den skitne delen Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Ole fordi jeg skal på kino nå woop woop Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Barney for å ikke si hva hun skal se. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Kammi fordi bad teacher! må løpe, snakkes Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Barna fordi det er en bra film Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Barney fordi kos deg! Snakkes! Banner Aalton fordi jeg er glad. 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi jeg også. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Kammizez fordi bannediban-ban. Og hadet? :!: Jepp, jeg skulle noe viktig, men husker ikke hva! Banner Joey fordi Stian sier hei og hadet samtidig, det er ikke aktuelt at vi aksepterer dette. Muhaha, nothing you can do about it! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Stian fordi, du kom jo tilbake, planen virket den. Jeg sa tross alt ikke noe om når, gjorde jeg? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Joey fordi hva skjer? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner latias fordi Joey ikke klarte å rydde inni pc-en sin uten å ødelegge noe, med mindre det er noe nytt denne gangen da? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Kammi fordi Tippeligaen. Jeg anbefaler VIF-Sogndal. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner jada, jeg vet, men jeg har ikke mulighet til å se... Kunne evt. prøvd å finne en stream, men alt for dårlig kvalitet, og det lagger, og det kommer pop-ups, og jeg blir bare oppgitt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner kammi fordi jeg har gratis MAX Fotball stream gjennom Canal Digital Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi jeg har det samme, men bruker det ikke siden jeg også har TV2Sport. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi jeg ønsker meg denne til jul av deg! Banner Stian fordi, du kom jo tilbake, planen virket den. Jeg sa tross alt ikke noe om når, gjorde jeg? Ååeh! Du lurte meg! Banner latias fordi Joey ikke klarte å rydde inni pc-en sin uten å ødelegge noe, med mindre det er noe nytt denne gangen da? haha, her har vi tiltro til vår venn Joey! :!: Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner latias for å ha TV2 Sport - Hater de kanalene.. Banner Stian for å friste meg en vakker sykkel.. Jeg så en nesten helt lik på Beitostælen til 44 000,- og ingen i familien ville sponse.. Tiltro har vi alltid i Joey, bare ikke så mye.. Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå