Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi jeg er forelsket. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner latias fordi han er flink og lager kamptråd for oss Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi jeg er forelsket deg. Banner Aalton fordi Latias er superflink. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida for å være forelsket meg. Jeg er også forelsket deg. Banner Aalton fordi jeg orker ikke å gjøre de like fancy som før. Tror ikke det er noen som leser førsteposten uansett. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi jeg leser førstepostene dine. Men jeg betyr vel ingenting. Bonusbanner Latias for å være forelsket. Jeg kan enda ikke tro det. Det er for godt til å være sant. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi jeg også leser førstepostene Men den der var bra nok. Vurderer om jeg skal ha meg ViaPlay 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton for å ha krøller! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi Aalton må skifte navn fra RPP til Sjurs Bildetråd, ellers gjør jeg det for han. Banner Latias fordi jeg leser førstepostene dine. Virkelig? Stalker! Men jeg betyr vel ingenting. Helt seriøst. Hvis du sier det der én gang til, da slår jeg opp. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Vida fordi jeg ikke skjønner hva hun snakker om Banner latias for å true meg til endringer! *rapportere* Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi Latias truer med å ødelegge livet mitt. *rapportere* Banner Vida fordi Aalton må skifte navn fra RPP til Sjurs Bildetråd, ellers gjør jeg det for han. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi du drev og spredde usannheter. *rapportere* 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias for å stadig få meg til å gråte. *rapportere* 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner kjæresten min fordi beklager. Det var virkelig ikke meningen. *trekker rapporteringen min* 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida og Latias for å rapportere hverandre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi jeg kommer aldri til å rapportere kjæresten min. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Latias fordi du gjør det med vilje. Jeg vet det. Forresten banner jeg Aalton for å lyve. Alle vet at du har krøller. Endret 7. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Vida for usannheter, fyy! Nå er jeg skuffet over slike usannheter og forlater tråden på ubestemt tid.. Jeg skal se på en serie, tror jeg.. Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi du har helt rett. At jeg aldri kommer til å rapportere deg, er bevisst fra min side. Banner Aalton fordi Vida lyver aldri! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi Aalton hater meg. Bonusbanner deg fordi du vet godt hva jeg egentlig snakket om. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi stfu, hvordan visste du at jeg visste? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå