Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias for at jeg må vel være det når jeg liksom skal være voksen og atpåtil har slengt med leppa. Men jeg synes også forslagene dine om renaming av tråder var en god idé. Mas på en admin om å få det gjort, så skal jeg mase på en om å forandre navnet på denne tråden til enten "Vida og Latias' tøse-tråd" eller "Vida og Latias' plusse-tråd". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Sjur fordi hvorfor mase når du har en veileder tilgjengelig her? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi jeg trodde ikke at veiledere kunne forandre navn på tråder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Sjur fordi det er én av få ting vi faktisk kan! Har lite makt. 1 Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi Skolissa? Er vi i det humøret i dag? Stakkars. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Melissa fordi jeg trodde forumveileder kun var en tittel uten reell makt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Sjur fordi flytt emne, splitt emne, flett emne, prioriter emne, rediger tittel, flytt innlegg, sette emne som løst, osv. Pluss adgang til moderatortreffene. Vi har litt makt. Banner Skolissa fordi stfu. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias for ikke verst, men det er for mye ansvar for min del. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner latias for å glemme at han kan skjule poster! Banner Smurfen for mene det er for mye ansvar Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton for å ta feil. Skulle ønske jeg kunne da. Så kunne jeg ha skjult deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi jeg er gal. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi du er faen ikke den eneste. Har ligget i senga og snakket med deg i sju timer nå. Jeg tror jeg stikker og jogger. Trenger litt frisk luft. Har ikke jogget på flere dager takket være deg, kjære. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi unnskyld, kjære. Ha en kjempefin joggetur. Jeg vil så gjerne jogge selv nå, men visse omstendigheter (inntrengere i huset mitt ffs) hindrer meg. Savner deg allerede. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi unnskyld? Det er noe av det mest fantastiske jeg er med på, hvordan kan du unnskylde det? Jeg kan utsette joggeturen min, jeg. Vida > jogging. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi du kan da ikke utsette joggeturen din for min del. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi kan jeg ikke? Vel, det er nettopp det jeg har gjort nå. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi du er helt syk. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Vida fordi, Latias, er det forskjellige rettigheter for Veiledere da? Mener jeg så noen la et skjermbilde hvor de hadde den muligheten Edit; Nei, nvm, det var jo en mod som gjorde det *doh* Endret 7. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Aalton fordi heej. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida for å hilse på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå