Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida for å oppføre seg som en pre-fjortis. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Sjur fordi RPP burde skifte navn til Sjurs Bildetråd. DNFK burde skifte navn til Sjurs Forumkafé. Hvilken sang du hører på burde skifte navn til Hvilken sang hører Sjur på. Banner Latias fordi det er da grunn god nok at jeg blir tenåring før deg; greit at du har kustus på meg, men bare fordi du er så forbanna deilig; stfu selv, du hisser meg opp absolutt hele tiden; det der reinspikka fakta i Nord-Agder, takk. Bor du i Øst, så bor du i Øst. Deal with it. Banner Vida fordi jeg trodde alder bare var et tall; men greit siden du alltid må være så barnslig, jeg har kustus på det så lenge du lever og også når du dør, det er du som er den deilige i forholdet; jeg tror alle på forumet er enige om det; ikke bare deiligste i forholdet; også deiligste i hele verden, du hisser meg opp hele tiden; jeg vil ha deg; nå; nå; NÅ, Nord eller Vest er helt likegyldig for meg; Øst er best, deale får du gjøre selv. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Smurf fordi det hadde vært rart om jeg lot som jeg var noe annet. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida for å være overlegen. Me like. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Sjur fordi RPP burde skifte navn til Sjurs Bildetråd. DNFK burde skifte navn til Sjurs Forumkafé. Hvilken sang du hører på burde skifte navn til Hvilken sang hører Sjur på. Banner Vida fordi jeg trodde alder bare var et tall; men greit siden du alltid må være så barnslig, jeg har kustus på det så lenge du lever og også når du dør, det er du som er den deilige i forholdet; jeg tror alle på forumet er enige om det; ikke bare deiligste i forholdet; også deiligste i hele verden, du hisser meg opp hele tiden; jeg vil ha deg; nå; nå; NÅ, Nord eller Vest er helt likegyldig for meg; Øst er best, deale får du gjøre selv. Banner Latias fordi !!!!!!!!!!!!!!!! Banner Latias fordi !!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har smeltet. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi jeg elsker deg! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi jeg elsker deg. Virkelig. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi kan jeg stole på deg? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi det kan du. Alltid. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi du vet jeg gjør det. Det er ingen jeg stoler mer på. Tusen takk for tilliten. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi det betyr virkelig alt i verden for meg. Jeg har full tillit til deg og, mer enn jeg har til noen andre. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi jeg kan ikke annet enn å takke deg for at du er så perfekt. Det er så fantastisk at vi begge har full tillit til hverandre. 1 Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi god morgen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias for å seriøst presse meg til tårene. Jeg greier ikke mer. Jeg må komme meg til deg nå. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Skolissa for å avbryte. Det er ikke "morgen" når man har vært oppe og kost seg med kjæresten i seks timer. Banner Vida fordi kom. Nå. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias for at kamillete kombinert med Tommy Tee, Petter og Diaz er rimelig awesome. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Sjur for å ikke dele teen. Jeg er tørst! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias for at du skal selvfølgelig få te. Jeg har kopper og en breddfull tekanne. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Smurf fordi jeg vil til Latias. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Sjur for å være snill! Kom igjen, Vida! Banner Vida fordi du kunne ikke vente fem sekunder? Endret 7. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå