Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Sjur fordi RPP burde skifte navn til Sjurs Bildetråd. DNFK burde skifte navn til Sjurs Forumkafé. Hvilken sang du hører på burde skifte navn til Hvilken sang hører Sjur på.

Banner Latias fordi det er da grunn god nok at jeg blir tenåring før deg; greit at du har kustus på meg, men bare fordi du er så forbanna deilig; stfu selv, du hisser meg opp absolutt hele tiden; det der reinspikka fakta i Nord-Agder, takk. Bor du i Øst, så bor du i Øst. Deal with it. :p

Banner Vida fordi jeg trodde alder bare var et tall; men greit siden du alltid må være så barnslig, jeg har kustus på det så lenge du lever og også når du dør, det er du som er den deilige i forholdet; jeg tror alle på forumet er enige om det; ikke bare deiligste i forholdet; også deiligste i hele verden, du hisser meg opp hele tiden; jeg vil ha deg; nå; nå; , Nord eller Vest er helt likegyldig for meg; Øst er best, deale får du gjøre selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Banner Sjur fordi RPP burde skifte navn til Sjurs Bildetråd. DNFK burde skifte navn til Sjurs Forumkafé. Hvilken sang du hører på burde skifte navn til Hvilken sang hører Sjur på.

Banner Vida fordi jeg trodde alder bare var et tall; men greit siden du alltid må være så barnslig, jeg har kustus på det så lenge du lever og også når du dør, det er du som er den deilige i forholdet; jeg tror alle på forumet er enige om det; ikke bare deiligste i forholdet; også deiligste i hele verden, du hisser meg opp hele tiden; jeg vil ha deg; nå; nå; , Nord eller Vest er helt likegyldig for meg; Øst er best, deale får du gjøre selv.

Banner Latias fordi :rofl: !!!!!!!!!!!!!!!!

Banner Latias fordi :love: !!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har smeltet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...