Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Latias fordi jeg er tretten om under en uke. :cool:

Banner Sjur for å være kåt! :ohmy:

Banner Vida fordi ditto! Og du kan legge deg på meg når som helst. :love:

Jeg hadde håpet at du ville banne enda mere siden jeg sa jeg skulle revurdere forholdet, men neida. :(

Banner Latias #1 fordi det er jeg også, så stfu.

Banner Latias #2 fordi mener du virkelig det? Åh, jeg som ikke trodde jeg kunne bli lykkeligere nå! :cry::love:

Banner Latias #3 fordi jeg vet ikke helt om det er så lurt at jeg banner mer nå. Prøver å skjerpe inn språket siden jeg snart emigrerer til Østfold.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Sjur fordi neivel da... Hva med selveste Samsaya? Hun bor like ved! :love:

Banner Latias fordi jeg er tretten om under en uke. :cool:

Banner Latias #1 fordi det er jeg også, så stfu.

Banner Latias #2 fordi mener du virkelig det? Åh, jeg som ikke trodde jeg kunne bli lykkeligere nå! :cry::love:

Banner Latias #3 fordi jeg vet ikke helt om det er så lurt at jeg banner mer nå. Prøver å skjerpe inn språket siden jeg snart emigrerer til Østfold.

Banner Vida #0 for å skryte av at du er eldre enn meg.

Banner Vida #1 fordi er du kåt? Seriøst? Du er ikke enda en tenåring engang, skjerp deg.

Banner Vida #2 fordi ja, jeg mener det. Du kan gjøre hva som helst med meg. :love:

Banner Vida #3 fordi ok. Er det der kjæresten din bor? Greit. Det har vært hyggelig. Flytter til Troms jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi jeg har all grunn til å skryte, du har ikke kustus på meg så jeg får være akkurat så kåt jeg vil, daaaamn jeg vil ligge oppå deg akkurat nå, og alt sør for polarsirkelen er Østfold; det var det første jeg lærte da jeg kom til verden. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Vida fordi gi meg én god grunn er du snill, jo jeg har kustus på deg ellers er jeg en tøffel, stfu nå har du hisset meg opp; du må slutte å være så deilig, det er det dummeste jeg har hørt; hva slags skoler har dere der oppe i Vest-Agder?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi det er da grunn god nok at jeg blir tenåring før deg; greit at du har kustus på meg, men bare fordi du er så forbanna deilig; stfu selv, du hisser meg opp absolutt hele tiden; det der reinspikka fakta i Nord-Agder, takk. Bor du i Øst, så bor du i Øst. Deal with it. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...