Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi stfu, det er ingenting jeg heller vil. *kysse* 1 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 banner latias så hvorfor sitter dere her da? er vel bare og fere bort til hverandre? eller er det sån langdistanse greie? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi jeg mener det. Jeg kommer ikke til å holde ut lenger. Banner Kurt fordi 1200 km er faktisk ikke bare bare. 1 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) banner vida er det noe stas da? blir det noe fremtidigt utav det? va er planen videre fremover da? Endret 7. august 2011 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi den jævla distansen dreper meg snart. Banner Knut fordi hun er i Bodø, jeg er i Oslo. Planen er å få flyttet sammen så fort som overhodet mulig. 1 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 banner latias fordi han tror eg heter knut:p Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Knut fordi du tror jeg er en gutt, derfor tror jeg at du heter Knut. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Banner Knut for å benekte det. Fyi flytter jeg til Oslo veldig snart nå. Bare siden det interesserer deg så voldsomt. Banner Latias fordi jeg kan virkelig ikke begripe hvordan verden kan være så grusom mot oss. Hva faen er det vi har gjort galt? Endret 7. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Vida fordi ha'kke peiling. Jeg vil ikke ha deg så mye som 1200 cm unna meg engang, never mind 1200 km. 1 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 banner latias fordi neivell er du ein jente da? jasså..inntresangt=) banner vida for og skrive fyi 2 ganger nå, første gangen tenkte eg det var ein skrivefeil, men nå lurer eg svært på va fyi betyr? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Knut for å la seg interessere seg av lesbiske par. For your information. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Knut fordi fyi vet jeg ikke om jeg har veldig lyst til å informere deg om hva fyi betyr. Du må nesten gjøre deg fortjent til det før jeg skal velge å dele min kunnskap. Banner Latias fordi bare 1200 cm høres faen meg ut som et helvete. Og her står jeg med 1200 KILOMETER? Fml. 1 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 banner latias for og forsatt kalle meg knut når han vet eg ikke heter knut. hvem inntreserer seg vel ikke for det:p det er jo stas=) Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 banner vida og forventa at du skal fortelle meg va fyi og fml betyr. viss du forteller meg skal eg lage ein rift som dere kan gå igjenom for og komme til hverandre:p Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Knut fordi dobbelpost er fyfy! Enig, Vida. Fuck my life. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Knut fordi: Nå heter du Knut. Deal with it. Holdt det ikke at Latias definerte uttrykket for deg? Jeg tror ikke noe på at du kan hjelpe oss, så fmlholder jeg for meg selv, takk. Banner Latias. 1 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) banner latias fordi nå er eg ferdi på jobb og skal heim og legge meg. eg fekk i det minste timesbetalt for dette våset:D Endret 7. august 2011 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Banner Knut for å sitte med popkorn og samtidig få betalt for å se et kjærestepar lide. Herregud. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Banner Latias fordi jeg er rystet. Tenk at media selger oss på denne måten. Jeg finner ikke ord. Du, den siste profilkommentaren din. Sinnssykt! Jeg er fullstendig slått ut. 1 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 banner latias fordi eg har ikke poppkorn men snus og cola og classic salt potetgull:p *klappe sammen laptoppen* snakkes ikveld igjen når eg kommer på jobb:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå