Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Crazyjoey Aalton fordi kan vi ikke snakke om noe annet? Endret 6. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 banner Nathalie for greit det Aalton, bare å begynne og sykle det så kan det hende jeg møter deg på veien. en stund siden jeg syklet den nå, men brukte ikke så veldig lang tid. Tror det var 2 og en halv time. Nathalie: Greit det, kan snakke om noe annet nå om du vil Hva vil du snakke om? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner nath for å ikke like sykling Banner Joey for å sykle tregt! Blir jo vanskelig å møte meg på veien, med mindre du sykler motsatt vei, altså Raufoss - Reinsvoll - Bøverbru - Kapp - Gjøvik.. Da møtes vi vel lynkjapt en gang på veien Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nathalie: Greit det, kan snakke om noe annet nå om du vil Hva vil du snakke om? Banner Aalton fordi vi kan snakke om -> meg. <- Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Nathalie for Nathalie er en hyggelig og søt jente, som er koselig å prate med. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey fordi jeg ikke har mer å tilføye.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner aalton for å ikke ha mere å tilføye, noe som sier meg at han er enig. Blir jo vanskelig å mæte meg på veien, med mindre du sykler motsatt vei, altså Raufoss - Reinsvoll - Bøverbru - Kapp - Gjøvik.. Banner Aalton for neida, null problem. Jeg kan begynne når du passerer stedet jeg bor. Endret 6. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Crazyjoey fordi ok, nå kan vi snakke om deg. Jeg likte ikke dette noe særlig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Joey for å bo langs løypa? Banner Nath for å være perfekt på alle måter, jeg liker at du er temaet. Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Nathalie for det er ingenting å si om meg.. Banner Aalton fordi totenrunden går jo igjennom kolbu? Endret 6. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey fordi Kolbu? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi du er herlig og nydelig og kjempesnill og koselig og søt og flink til å prate og akkurat det samme gjelder Crazyjoey. Endret 6. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Nathalie for å si slike fine ting om meg og Aalton Og Aalton? Noe galt med Kolbu? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Crazyjoey fordi bare hyggelig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Nath fordi jeg ikke trodde det bodde en sjel på kolbu når jeg syklet igjennom der første gangen, ghost town Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi hvor bor du? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Aalton for du syklet jo bare igjennom sentrum... fikk du ikke med deg det som stod i avisen for en stund siden da noen stjal post på coopen der ved å gå inn via taket? :!: Banner Nathalie for Aalton bor i Gjøvik, det vet jeg! Endret 6. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Crazyjoey fordi bor han i Gjøvik? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Nathalie for han har selv sagt det og det står på facebook. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner nath fordi, ja Rett ved sykehuset der faktisk. Banner Joey for å bruke facebook som kilde Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå