Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Gypsy fordi jeg også. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Nathalie fordi jeg også. Latias er en slem og egoistisk person. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammizez fordi det er han ikke. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Nathalie fordi neida, men å være her kun pga. en person er smålig egoistisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammizez fordi det kan han vel ingenting for. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 banner nathalie19 fordi her er ho igjen=) heipådeg titteifallera tjohei Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Nathalie fordi nei, det er også sant, men det betyr fortsatt ikke at det ikke er smålig egoistisk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammizez fordi jo, det forandrer saken. Hei, Kurt-Inge! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Nathalie fordi hvorfor det? La oss si at min venn er forelsket i en jente. Dette kan han ikke noe for. En dag spør jeg om vi skal finne på noe neste fredag, det blir han med på. 3 dager senere sier han at han ikke kan, fordi han skal finne på noe med jenta. Er dette egoistisk, ja eller nei? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammizez fordi det er ikke egoistisk. Men nå hopper jeg i dusjen! Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 banner kammizez fordi du må vel forstå hvorfor han heller vil tilbringe kvelden/natta med ein jente en med deg?=) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kurt fordi det ikke er poenget her. Såklart er det egoistisk Nathalie. Om du har avtalt med en venn å finne på noe, så ditcher du ikke han fordi du er forelsket. Det er da utrolig dårlig gjort når vennen din har gjort seg ledig på denne dagen for å finne på noe med deg, men så kommer du på så kort varsel og sier at du heller vil finne på noe med en annen. Det er ikke en venn jeg har lyst på hvertfall. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) banner kammizez fordi du må vel forstå hvorfor han heller vil tilbringe kvelden/natta med ein jente en med deg?=) Jeg nå din fan #1 Banner Kammi for å påstå ting og kalle Latias en egoist! Jeg hadde forlatt tråden om dere hadde slutta, så enkelt er det, er jeg også en egoist da, fordi jeg bare er her pga. en liten gruppe brukere/personer? Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi nei, for da hadde det ikke vært flere folk igjen i bannetråden, og dermed har du en veldig god grunn til å slutte. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner kammi for Kurt-Inge er da igjen, er han ingen? Jeg skjønner jo hva du mener, må bare ha et argument! Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 banner kammizez fordi han er egoistisk og vil ha vennen sin for seg selv:p viss du er vennen hans burde jo du forstå og vere glad på hannes vegne, du har jo mange andre dager du kan vere med han på. gjort deg ledig på denne dagen, mihihihi som om du ikke hadde sotte her og glodd uansett:) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi du sa aldri hvem "dere" var, jeg regnet med at Kurt-Inge inngikk i det. Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi eg er ny her og skrev først noe her igår:) hvem er du? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner kammi for å poengtere noe viktig. Jeg gjorde visst ikke det, nei Banner Kurt fordi jeg er Aalton, hvem er du? Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 banner Aalton fordi eg er kurt-inge, eg tenkte bare eg skulle blande meg litt=) såg så kjekkt ut:p er det bare ein 5-6 personer som holder det gående her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå