Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Nathalie fordi hvorfor det? La oss si at min venn er forelsket i en jente. Dette kan han ikke noe for. En dag spør jeg om vi skal finne på noe neste fredag, det blir han med på. 3 dager senere sier han at han ikke kan, fordi han skal finne på noe med jenta. Er dette egoistisk, ja eller nei?

Lenke til kommentar

Banner Kurt fordi det ikke er poenget her.

Såklart er det egoistisk Nathalie. Om du har avtalt med en venn å finne på noe, så ditcher du ikke han fordi du er forelsket. Det er da utrolig dårlig gjort når vennen din har gjort seg ledig på denne dagen for å finne på noe med deg, men så kommer du på så kort varsel og sier at du heller vil finne på noe med en annen. Det er ikke en venn jeg har lyst på hvertfall.

Lenke til kommentar

banner kammizez fordi du må vel forstå hvorfor han heller vil tilbringe kvelden/natta med ein jente en med deg?=)

Jeg nå din fan #1 ;)

Banner Kammi for å påstå ting og kalle Latias en egoist!

Jeg hadde forlatt tråden om dere hadde slutta, så enkelt er det, er jeg også en egoist da, fordi jeg bare er her pga. en liten gruppe brukere/personer?

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

banner kammizez fordi han er egoistisk og vil ha vennen sin for seg selv:p viss du er vennen hans burde jo du forstå og vere glad på hannes vegne, du har jo mange andre dager du kan vere med han på.

gjort deg ledig på denne dagen, mihihihi som om du ikke hadde sotte her og glodd uansett:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...