Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi det var heller ingen som gratulerte meg med mitt 1-års jubileum på forumet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner latias fordi det er for sent å gratulerer nå At folk er kritiske er jo normalt, jeg har ikke sett deg utøve noen makt noen plass så kan ikke kommentere den biten. Men har sett trådene du lager og ildsjeler som deg er fortjent veiledere. Banner kammi fordi 1 år er da ingenting! Endret 6. august 2011 av Aalton 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton for å være fantastisk herlig. Jeg digger deg! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi ikke glem at jeg stemte på deg som årets medlem/bruker. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Gypsy fordi tusen takk til deg også. Og tro det eller ei, jeg digger deg óg! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi takk, det gjorde godt og høre. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Gypsy fordi Latias er månedens veileder, uansett om det ikke har blitt avholdt noen avstemning. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi måneden er enda ung. ADMIN!!! GJEM DERE!!! Endret 6. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi du er helt fantastisk. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner latias fordi Jarmo er en sjarmør uten like, han er da ikke skummel og heller ingen grunn til å gjemme seg! Banner Vida for å komme sin personlige mening om Latias. Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton for å ikke frykte Jarmo! Banner Vida fordi takk. Du er ubeskrivelig herlig, vet du det? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi jeg husker før Jarmo var moderator til og med. *mimremimre* Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi angående tråden du linket til; fortell meg hvorfor det ikke overrasker meg at en viss bruker står bak halvparten av innleggene der. Og PM'en du sendte? Fy faen. FY FAEN! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi haters gonna hate. Vedkommende du sikter til har aldri likt meg, uansett hva. Håper du ikke er sint på meg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi sint på deg? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi takk, det var en lettelse! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi ingen kan bli sint på Latias, bare veldig, veldig skuffet. Banner latias fordi se her! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi det er en skandale om han går til Chelsea. Lukaku er like gammel som meg, men er 15 cm høyere og veier 30 mer enn meg. Han er et beist! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner latias fordi jeg kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi vi er ofte enige. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå