Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammi fordi det er mest sannsynlig første og siste gang noen er enige med deg. Nyt øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias for å være innbilsk og overtroisk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammi fordi er det rart, and I quote.. jeg har samme problemstilling når det gjelder absolutt alle av dere. Han ser på det som en problemstilling å være venner med oss Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton for jeg holdt på å trykke på legg til som venn istad, men så slo pc'n seg av.. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Joey fordi det var den dårligste unnskyldningen jeg har sett, noen gang +1 Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton for det er faktisk sant. Har ikke funnet helt riktig volt til cpu etter oc.. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi jeg er venn med deg! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi må man være venn med folk på Facebook for å ikke bli stemplet som "kald"? Hva om man ikke er særlig aktiv på tryneboka? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi man må hete noe annet enn Latias for å ikke bli stemplet som kald. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias for fjesbukji er je innom bare med mobilen min somregel, men den får jo ikke koblet seg til wifi utenom en halvmeter unna rutern, så får ikke sjekka så ofte lenger.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey for å ikke få sjekket innom. Det er jo trist. Banner Kammi fordi nei. Vida heter vel ikke Latias? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Latias fordi man må hete noe annet enn Latias for å ikke bli stemplet som kald. Nei, dette er kaldt sagt og jeg banner Joey på grunn av at Kammi er iskald. Banner Latias fordi, eneste vennen jeg har her inne er Vida Endret 6. august 2011 av Aalton 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton for jeg er enig. +1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi Kammi er kaldere enn iskaldt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi nei. Livet mitt foregår ikke på Facebook, så hvem som er i vennelista mi der er forsåvidt klinkende likegyldig. Bortsett fra Aalton. Aalton er søt! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi jeg blir av alle stemplet som kald. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammi fordi endelig en som har skjønt det! Kommer det som en bombe at Vida er den mest fornuftige her inne? Banner Aalton for jeg holdt på å trykke på legg til som venn istad, men så slo pc'n seg av.. 3 Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) banner latias fordi han liker fotball Endret 6. august 2011 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias for jaja, du trenger ikke å tro på det, men det er fakta. Få inne her som faktisk tror på det jeg sier, så er vel ikke så rart jeg vurderer å reise fra diskusjon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kurt fordi liker fotball? Det stemmer vel ikke helt. Banner Latias for jaja, du trenger ikke å tro på det, men det er fakta. Få inne her som faktisk tror på det jeg sier, så er vel ikke så rart jeg vurderer å reise fra diskusjon Banner Joey fordi jeg tror deg! Synes det bare var litt småmorsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå