felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Ole Marius Aalton fordi kom deg på Twitter. Banner Vida fordi jeg har savnet deg også! Går det bra med deg? Aww! Alt går bare strålende. Etter at jeg ble verdens lykkeligste jente kan jeg ikke huske å ha hatt det noe annet enn bra én eneste gang. Takket være deg er livet mitt fantastisk. Jeg mener det. Alt bra med deg? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida for at Aalton mener jeg har rare meninger.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey fordi nei, tror han sikter til en tråd i politikkdelen. Banner Vida fordi du er absolutt ikke den eneste som har det på den måten. Har det helt fantastisk jeg også, kun takket være deg. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias for å forklare. Det er fantastisk herlig å høre. Jeg elsker deg og - uansett hvor lei du eventuelt må bli av at jeg sier det. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi uansett hvor lei vi andre blir av at dere sier det? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kamz fordi ja, uansett. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi hvordan kan folk bli lei av noe så vakkert? Jeg elsker deg også. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner vida for å poengtere at Latias forklarte hva jeg mente. Dette var helt korrekt og fortsatt er. Nei, jeg kommer ikke på twitter, skal jeg der? Kom deg på Face i stedet Banner latias for å stille et godt spørsmål som svaret er at man ikke kan bli det. Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton For jeg fant deg på face istad, men vet ikke om jeg skal legge deg til som venn eller ikke. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi du er skummel på Facebook. Jeg vil follow'e deg på twitter. Jeg kan Favorite' og Retweet'e alt du skriver om du vil. Hva som helst! Banner Joey for å ha samme problemstilling som meg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi jeg har samme problemstilling når det gjelder absolutt alle av dere. Ja, jeg er kjip. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias for å være kjip. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner latias fordi jeg har strekt ut hånd for vennskap, men jeg møter en vegg av motstand, og jeg som trodde vi er venner Banner kammi for å ha en mening om saken. Seriøst, ta en titt - Utrolig hvor modige vi er bak et tastatur Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi Latias er kald.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi vi er venner! *gi en varm og god klem* Banner Kammi for å stjele min replikk. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi neida, jeg bare slår din replikk tilbake på deg selv, slik at du forstår at du også er kald. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammi fordi tyven tyven skal du hete! Du er kald. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Kammi for å ha rett. Banner latias for si at Kammi er kald. Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi jeg skulle til å si at du var modig bak tastaturet, men så allierer du deg plutselig med Kammi. Takk for den. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton for å være enig med meg. Godt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå