The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton for jeg lurer på om jeg skal ta meg en sykkeltur imorgen.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey for å lure på noe lurt! Jeg syklet i dag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey fordi jeg vil også sykle! Banner Aalton for det samme. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias for å la seg stoppe av noe? Oi, 674 poster i tråden, har gått fort! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Aalton for sykl utover mot toten imorgen da.. Kankje vi møtes? Skal ikke sykle så langt jeg da.. Endret 6. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey fordi skal dere ta daten deres i morgen? Søtt 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias for Joey skal ikke sykle langt, men spesifiserer ikke distansen Jeg syklet 52km i dag, i morgen tror jeg ikke at jeg skal sykle, men om været er enestående bra, så vet jeg ikke om det er mulig å ikke ta en tur! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton fordi sykling er obligatorisk om sommeren! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton for det kan hende det blir litt lenger. Veien jeg og onkelen min tar er 3.3 mil, men jeg skal legge til 3mil til ved å ta en liten omvei.. rundt einafjorden.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Joey for å være fra Eina? Der har jeg aldri syklet, hvordan er terrenget, kupert, eller flatt? Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton for å tro at je bor på den gærne sia av Toten (Veste, som eina ligger i).. Er fra Østre toten je vett Men den veien jeg tenkte jeg skulle ta ut til eina har vel en km med grusvei, men finnes andre veier ut med bare asfalt. Terrenget er vel greit nok. Lite humper, noen bakker, ikke så ille. Kankje du skal bli med runt einafjorden engang? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey for å ikke sykle på grusen Joda, det er nok en mulighet for at jeg kan henge på en slik tur. Blir jo et stykke herfra og opp så blir en god distanse på den turen. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner aalton for du kan jo kjøre ut til en eller anen idretsplass inærheten av eina je ikke husker navnet på og sykle rundt fjorden. Dog da blir det bare 3 mil.. Og jeg sykler på grusen ja. Jeg bare tenkte på om du hadde racer sykkel så kunne du vel ikke ha syklet på grus? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey fordi jeg sykler i skogen, på asfalt, i gjørme, på grus, på gress, på mose, på alt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner kammi for har man en offroad sykkel så har man en offroad sykkel. Den tåler jo å sykle offroad, så hvorfor ikke sykle offroad? Men racer sykkel, det holder man seg på asfalt med.. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey fordi kjæresten min er her. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi kjæresten min er her! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi jeg har savnet deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi jeg har savnet deg også! Går det bra med deg? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner latias fordi jeg har en offroad sykkel og fordi jeg diskuterer med en person på forumet som har noen rare meninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå