felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi jeg er jævlig misunnelig på den søte naboen din. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi kan dere ikke bare bytte plass? 1 Lenke til kommentar
Melissa Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias for å ville sende meg til kalde nord. Nei takk, jeg har det helt fint her. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Latias fordi det var en fantastisk idé. Jeg skal manipulere henne til å gi fra seg huset sitt. Jeg må komme meg ut i solen nå, hvis det er greit for deg. Banner Melissa fordi vi har tredve grader i skyggen i dag, så stfu. Endret 6. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Vida fordi lykke til med det. Staere person finnes ikke i nabolaget. Du, ikke prøv deg. Du vet at jeg elsker at du tilbringer tid i solen. Kos deg kjempemasse, jeg elsker deg. Endret 6. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi da får hun bare være sta, da. Jeg vil mye heller bo hos deg enn hos henne, så det så. Bonusbanner deg for å være supernydelig. Jeg skal kose meg, og det skal du også. Vi snakkes. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Vida fordi hah! Der ble hun eid! Jeg skal prøve å kose meg, selv om det er tøft uten deg. Vi snakkes. Jeg elsker deg. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias for hmm, borre ut noen flere hull, og fordi at dette tastaturet er uvant.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey fordi hvorfor borrer du hull i tastaturet? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner latias for det var to forskjellige ting der. Jeg borrer hull i kryssfinerplaten som er i bunnen av arbeidsbordet og den andre tingen var at tastaturet er uvant.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey fordi såpass ja. Det ga litt mer mening. :!: Hva er kryssfinerplaten? 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner latias for platen jeg kappet av, bilde her etter den er montert med skruer. Monterte også hjulene idag. Skal kappe mer etter jeg har spist. Se på ansiktet som treverket har laget.. Og se på mønsteret boltene er satt i Og Hjulene Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey fordi, hva er status på bordet? Jeg syklet 52km på 2 timer ca Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton for å holde ganske høy fart. Sterkt! Banner Joey for å være utrolig flink. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner latias fordi jeg kan klare det enda raskere, men hadde problemer med vonde knær i begynnelsen.. Banner latias litt ekstra for å skryte av Joey! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Aalton for å være misunnelig fordi jeg skryter av andre. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias of Aalton for det dere har sett bilder av er det som har skjedd så langt idag. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner latias for å tro ting, men jeg er litt misunnelig på hans kunnskaper når det gjelder å bygge ting! Banner Joey fordi jeg så bildene og jeg svarer med min personlige spoiler: Jeg er håpløs når det kommer til å bygge ting, eller å modifisere noe - Skulle kutte ut en firkant i en PC-kassevegg en gang, endte opp med at det ble en trekant, og jeg er sikker på at jeg fulgte strekene jeg hadde satt opp Endret 6. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Banner Aalton for å kappe en trekant etter strekene til en firkant Kan godt hjelpe deg med å kutte i et kabinett. Det har jeg gjort før.. Endret 6. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Joey fordi det der er imponerende. Jeg hadde aldri greid å lage noe sånt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå