Den Ukjente Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Halogen fordi jeg har overrasket dem nok positivt.. Jeg er stortsett bare positiv og glad, men når jeg virkelig ikke vill noe, sier jeg ifra, og det klart! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner NeBlix fordi det kan du. Men hvis det ender om med at du må dra, så vil jeg anbefale deg å prøve å ha det så kjekt som mulig den perioden. Blir mange bortkastede dager hvis du kjeder deg, er i dårlig humør og egentlig bare vil hjem. Prøv derfor å ha en positiv instilling selv om det egentlig er noe negativt, planlegg ting du kan gjøre på turen som kan gjøre ting kjekkere. Fokuser på det positive, finnes mange ting som kan gjøre en kjedelig tur mer interessant. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner NeBlix fordi han er i den rette tonen, og nå kan overtale mor og far på godt vis, at det er hytten som ikke gjør han glad. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stian for å skrive en laaang ban. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kamizez for å synes det det er langt... De korte greiene der... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stian Aarskaug fordi han kommer med korte sannheter. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Ikke-LED fordi jeg kommer med sannheter, det skal være sikkert og twist! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Stian Aarskaug fordi hei Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Diskomann for å ikke få respons. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammi fordi skjer? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi har du nettopp stått opp? Jeg ser på Scrubs. Lenke til kommentar
Tara- Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammizez og Latias for å være våken nå. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Tara for også å være våken nå... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammi fordi nettopp stått opp ja. Vet ikke hva som er galt med meg, har den siste tiden våknet i denne tiden hver eneste natt. Og det første som slår meg når jeg våkner, er hvor mye jeg elsker min vakre kjæreste. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi I see. Du tenker på Vida etter at du tenker på meg mener du vel? Jeg vet forresten hva som er galt med deg. Du må legge deg senere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammizez fordi jeg synes Latias er en fantastisk kjæreste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammi fordi neh. To uker til skolen starter, jeg må prøve å etablere noe som kan kalles for en døgnrytme. Banner Nath fordi synes du det? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Latias fordi du har 2 uker på deg mann, god tid. Kl. 4 er da uansett alt for tidlig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammizez fordi jeg synes det, Latias. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Banner Kammi fordi god tid? To uker er faen ikke god tid. Banner Nath fordi takk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå