Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kammi fordi Stian hadde en dårlig grunn Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi jeg har aldri en dårlig grunn! Mitt forrige innlegg demonstrererer dette godt! Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stian for nok en gang, å ha rett..! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner NeBlix for være enig med rett part! Hvordan kan noen være uenig i noe som er så åpenbart korrekt?! Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stian for å drepe tråden... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kamz fordi jeg får ikke sove fordi jeg savner kjæresten min. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi jeg sendte en laaang PM, les når du har god tid 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi hva sto det i denne laaaaange PMen? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kammi for å ikke fatte begrepet PM - Privat melding Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi jeg ignorerer begrepet PM Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 banner kami for jeg savner sør nå vil dra hjem Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Fsx fordi jeg blir tvunget med på hytta av mor og far, stakkars meg! Siste innlegget mitt her før på Onsdag iallefall... God helg folkens! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner NeBlix fordi han lar seg bli tauet inn av mor og far. Kos deg på hytta da Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Halogen fordi det er TOTALT ufrivillig, og jeg stritter imot, men vanskelig når man omtrent blir bært tilbake... Jaja, godnatt! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner NeBlix fordi han kommer med gode unnskyldninger. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner NeBlix fordi hvis du uansett er nødt til å gå, så kan du vel like godt prøve å finne på ting som gjør turen morsommere. Hva har du å tape hvis det bare kan bli bedre? Selv om du ikke har lyst, si til deg selv at det faktisk kan bli gøy. Det kan ihvertfall ikke bli verre av slik tenkning. Banner pæren fordi halogen er ut. LED er inn! Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stian Aarskaug fordi han gir NeBlix gode råd. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner ikke-LED-pære for å synes det er gode råd. Where did NeBlix go? Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Halogen Stian fordi Nei Stian, jeg skal fortelle mor og far at nå bestemmer jeg sjæl, og hvis jeg ikke vill, så skal jeg ikke trenge heller Prøve iallefall... Endret 5. august 2011 av NeBlix Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner NeBlix fordi han ikke har tenkt på overraske mor og far positivt, med å si at han har skjempelyst. Endret 5. august 2011 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå