The Crusher Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton for hva skal man finne på? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kammi fordi tolv er ikke så langt unna alderen din da, Aalton. Banner Vida for å være morsom. :!: 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi jeg er eldre enn deg, så stfu. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi jeg er eldre enn dere alle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kammi fordi Vida og jeg er til sammen eldre enn deg. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi han ikke kan bevise noe. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kamz fordi ifølge profilen din er du bare atten. Til sammen er jeg og Latias nesten tjuefem. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi jeg trodde vi ble enige om at vi skulle late som at jeg var eldre enn deg. Visste jeg ikke kunne stole på deg. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias for å føle seg liten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kammi fordi jeg føler meg forrådt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi du er jo eldre enn meg, jeg var bare under den oppfatning at vi skulle late som at det var omvendt, bare for humorens skyld. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi, tilgi meg, jeg har blitt helt oppslukt i DNFK nå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi been there, done that. Banner Vida fordi flott at du er enig! Fantastisk comeback. Hadde plusset deg, men jeg plusser aldri folk. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi hva er det du sier? Jeg vet ikke helt om jeg kan tilgi det der ... Banner Latias fordi jeg får av og til litt lyst til å plusse deg også, skal jeg innrømme. Men jeg greier å holde meg til prinsippet. Endret 5. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi jeg laget en ny tab så jeg kan være her også Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi velkommen etter. Har 25 tabs oppe i Chrome akkurat nå, ti av disse er fra forumet.. Banner Latias fordi jeg får av og til litt lyst til å plusse deg også, skal jeg innrømme. Men jeg greier å holde meg til prinsippet. Ok. Cool story. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner latias fordi jeg ikke liker å ha mer enn 4-5 tabs oppe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi jeg er glad det har kommet tabs. Husker back in the old days da det bare var vinduer. Kjipe tider. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner latias for å minne meg på den grusomme tiden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi tilgi meg. Var ikke meningen. Nå kommer vel Vida og sier at hun husker det. Dette er ting som skjedde før hun ble født. Lol. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå