Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi hva kan man si, Lars? Jentene elsker meg. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Bannar Aalton fordi det er ein litt kul butikk. Når du kjem ned trappa kommer du til ei lita grotte (kjellar) kalt Elkjøp! Det er slik eg hugsar det ihvertfall. Bannar LLama for å skryte... Jeg banner Aalton fordi han gav meg warn en gang i tida. "Warn"? Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Jeg banner Stian fordi, det har du helt rett, det er slik det var og er(?) tror jeg. haha.. seriøst, gjorde jeg? L4r5 Endret 5. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stian fordi Latias er innbilsk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Jeg banner Aalton fordi han gav meg warn en gang i tida. "Warn"? Banner Stain fordi warn vil si warning som vil si advarsel (som vil si at Lars var en slem gutt, som vil si at han ble straffet av Aalton). Banner Kammi for å være misunnelig. Endret 5. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi ble L4r5 dasket på rumpen av Aalton? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner kammi fordi jeg var Admin på forumet her, long time ago! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi jeg skulle ha vært aktiv da! Banner Kammi fordi ja, back in the old days. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi det husker jeg. Gode tider. Banner verdens beste kjæreste fordi jeg elsker deg. Endret 5. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida for å jukse. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner latias fordi du er jo en barnerumpe på forumet her.. Banner kammi, Jeg har mine beste minner på forumet fra the old days, ahh.. gode gamle SO f.eks. Endret 5. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner LLama fordi nå forlater jeg dere mine gode bannevenner! Som eg seiar på nynorsk: "vi snekrast"! Banner Stain fordi warn vil si warning som vil si advarsel (som vil si at Lars var en slem gutt, som vil si at han ble straffet av Aalton). Warn høres ut som noe fra World of Warcraft... Men ja, warning var det jeg først tenkte på. Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stain fordi jeg fikk aldri vært med på SO. Ble ikke med før DNFK. Banner Vida fordi jeg tviler på at du husker. Du var bare 5-6 år i den perioden. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner LLama for å ikke si ha det! Bare vær sånn du... </3 Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner latias for å få meg til å føle meg gammel... Banner Stian fordi jeg sluttet med nynorsk mens jeg fortsatt har verdigheten min intakt. Endret 5. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi du er bare noen få år eldre enn meg. Banner Kammi fordi ingen er bedre enn meg. Bortsett fra Vida da. Endret 5. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stian fordi jeg er bedre enn Latias og sier farvel Stian. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias for å tro at jeg ikke husker noe fra da jeg var 5. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner latias fordi, går du bort i fra 12 år påstanden din? Banner Vida for å være meget klok. Endret 5. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi du må be kjæresten din om å slutte å lyve hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå