AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi kva for ein dialekt lyder frå din røyst? Nynorsk? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi det skal jeg ikke gjøre, så lenge fansen min gir meg en grunn til å bli såklart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kammi fordi hva var grunnen denne gangen? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi grunnen er selvsagt at Kammizez vet at vi elsker ham. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Kammizez fordi Banner latias fordi nå er jeg tilbake for godt. Må beklage til alle mine fans om dere savnet meg. Vi er ikke bare fans, vi er bare veldig, veldig gode bannevenner som er ufattelig glade i deg! Vi er glade for at du kom tilbake, vi skal prøve å gi så mye kjærleik til deg som vi overhode klarer! Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Eg bannar Stian fordi eg bannar på Halling Bannar Latias fordi eg høyrar på Blumchen! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi grunnen min var at jeg måtte ha meg noe å spise.. Uten mat vil jeg dø. Uten meg vil dere dø. Så jeg vil si det var god prioritering. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Bannar Aalton fordi eg kjenner nokon som snakker halling! Bor på Gol! (Der er det eit veldig bra skitrekk!) Bannar Kammizez for å ha kul sveis! Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kammi fordi jeg ser på Tippeligaen, Aalton! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Stian fordi jeg vet. Må prøve å skaffe meg noe sånt selv. Trenger bare krøller først... Endret 5. august 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Bannar LLama fordi eg ser ikkje på noko tipping. Men eg synas det er veldig moro å sjå på ballane med talane på (lotto på NRK)! Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Kammi fordi jeg ser på Tippeligaen, Aalton! Banner Latias for å være herlig! Banner Stian fordi tråden plutselig ble nynorsk. Endret 5. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida for å være herligere. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi jeg er herligst. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Eg bannar latias fordi eg kjem i frå Nesbyen i Hallingdal, Stian. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg banner Aalton fordi han gav meg warn en gang i tida. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Lars fordi jeg håper virkelig ikke at du tar hevn! 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Bannar Aalton fordi der har eg vore. Det er ein fin plass, eg var også på Elkjøp der og kjøpte meg noko dilldall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg banner Latias fordi han har så mange kvinnelige beundrere her i tråden. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Bannar Stian fordi eg har vore mykje der! Banner L4r5 for å være beskjeden, du har da like mange, om ikke fler Endret 5. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå