felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi jeg finner virkelig ikke ord akkurat nå. Herregud, det er vondt å se på nyhetene for tiden. 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi jeg er enig! Veldig vondt! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner LLama fordi du må lese nøye hva jeg skriver. Jeg skrev ikke alt, men "mye av". Det er en uspesifisert mengde og blir definert avhengig av folks definisjon av "mye". Det betyr som oftes mer enn halvparten, "en todel som er motparten til en mindre motpart". Banner Stian fordi vi er som oftest 100% useriøse, men når det kommer til Vida er vi 100% seriøse. Sier seg selv, mesteparten av en vanlig samtale inneholder litt humor. Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stain for å analysere alt og alle. Ro deg ned. Banner Vida fordi det er utrolig trist, ja. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stian fordi jeg la merke til at noen savnet meg. Så flott. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner LLama fordi jeg bare understreker at det er viktig å lese ordene for hva de betyr, og tolke dem dithen. Ellers blir ting mistolket. Banner Stian fordi jeg la merke til at noen savnet meg. Så flott. Ååh, der er du jo! Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kammi fordi du er United-supporter, selvfølgelig savner vi deg! 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Kammizez fordi jeg har savnet deg. Superkoselig at du er tilbake. Du er så søt. Banner Latias for å være ekstremt superattraktiv igjen! Jeg får pustevansker! Endret 5. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stain fordi tråden har snart 100k innlegg, vi har ikke tid til å sitte og lese mellom linjene. Banner Vida for å være søtest. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi jeg synes det er flott å se at tråden snart når 100k. Det så mørkt ut en aldri så liten periode. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner LLama fordi fotball er gøy å spille. Banner Kammi fordi du er United-supporter, selvfølgelig savner vi deg! Banner LLama fordi her er vi alle Vida-supportere. Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stain fordi Vida er trådens hele universets Gudinne. Banner Vida fordi det så utrolig mørkt ut, men sammen greier vi det meste. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner LLama fordi Kammizez vil ikke følge med oss! Banner Kammizez fordi jeg har savnet deg. Superkoselig at du er tilbake. Du er så søt. Jeg er enig, han er kjempesøt! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stain fordi Kammi kan ikke forlate oss. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner LLama fordi jeg har 200 plusser! Banner NeBlix for å si pene ting! Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug 2 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stian for å si ikke så alt for dumme ting, derimot veldig smarte ting! En annen formulering enn Latias sin: Vi savner alle United-supportere! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Latias fordi du er så ufattelig supernydelig. Banner kyllingen min fordi det er velfortjent. Endret 5. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner turtelduen fordi noen plusset slik 200 ble til 201! Da ble ikke tallet rundt lenger! Takk Vida! Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Vida fordi hun bruker mye Banner Stian fordi hvordan plusser man? Endret 5. august 2011 av NeBlix Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner NeBlix fordi det er viktig å vise kjærleik vet du! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå