Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton for å ikke lese de tre første bokstavene i nicket mitt. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi må vi bevege oss helt til kjøkkenet for å hente ananasen? Banner Latias fordi du skal få så mye ananas du vil. Når som helst, hvor som helst. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi mener du det? 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias for å tro jeg leser 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner brukeren over meg! Fordi du skrev bare fin, så jeg la til ordet 'dag' og satte spørsmålstegn bak det fordi jeg lurte på om det var det du mente. Hva jobber du med? Hahaha, skrev jeg ikke mer? Tror noen av bokstavene må ha løpt sin vei! Jeg jobber på Neumann Bygg, på lageret. Trevarer, materialer, verktøy, kjøkken og bad blir solgt pluss mye mer. Jeg setter på plass varer, hjelper kunder, rydder, lager pakker og pakker pakkene og mye mer! Banner latias fordi jeg vil ha -172 Du liker altså ikke anerkjennelse for innleggene dine? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stian for å alltid skrive komplisert! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner latias for å være inne på noe Banner Stian fordi, anerkjennelse skal være fortjent. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner LLama fordi jeg skriver ei komplisert endog litt iblant. Banner Aalton fordi Vida blir tretten på fredag. Oi! Nå er turtelduen din blitt stor. Hun klarer vel å lage sin egen matpakke også nå, når hun er blitt så stor. Aalton: Kunne ikke være mer enig! Men du har vel fortjent dem regner jeg med. Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stain for å banne Nathalie. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Stain Banner latias for å feilskrive navnet hans 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner LLama fordi det sto hennes navn, det er jeg 100% sikker på! Men så plutselig sto det LLama. Kanskje jeg ville banne Nathalie, har du noe imot det?! Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi selvfølgelig. Banner Aalton fordi du fortjener mye mer anerkjennelse enn det du har. Skulle gjerne plusset hvert eneste av innleggene dine, men jeg plusset aldri innlegg. Banner Stian for å komme med gode ord på veien. 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Vida fordi nå skal jeg lese hva du skrev i meldingen. Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Vida fordi det er bra du ikke gjør, da hadde jeg blitt tvunget til å trekke meg tilbake Banner Stian for å være norsklærer! Endret 5. august 2011 av Aalton 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi nå banner jeg deg! Du får aldri komme tilbake! You're banned for life! Banner Aalton fordi det hadde vært gøyalt. Jeg interesserer meg litt i gramatikk, rettskriving O.L.. Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Stian fordi det er greit, da forlater jeg tråden frem til jeg blir invitert tilbake. Endret 5. august 2011 av Aalton 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi det ser ut til at jeg også ble bannet, tror vi må gå begge to. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Aalton og Stian fordi kom tilbake! Endret 5. august 2011 av Vida 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner VidaPida fordi har du blitt kalt det før? Banner Aalton for å gå! Banner VidaPida fordi jeg trosser reglene! Jeg lar meg ikke stanse av en ban! Endret 5. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Stian fordi jeg foretrekker turtelduen, takk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå