The Crusher Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton for 7 minutter til jeg kan ringe.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Joey fordi hvorfor ikke nå? Om sju minutter burde jeg ha vært et annet sted. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Blix fordi det vet jeg. Banner Latias fordi gjett hva som faen meg skjedde etter det siste innlegget mitt her i morges? Nettverkseieren koblet fra nettverket! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Joey fordi, selvsagt her jeg en fin dag, jeg er på jobb, sitter i banne tråd og surfer å forumet og får betalt for det. Deilig, ikke sant, Latias? Banner Vida for å miste Internett Banner Blix fordi, takk, jeg synes det er vakkert selv. Endret 5. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida for å ha en ond nettverkseier! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Latias fordi hei. Endret 5. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi det er ganske deilig, men dette er min siste dag! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Nathalie for heui Og latias, han er egentlig ferdig på jobb ett, men kan hende han jobber overtid.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Joey for å ikke fortelle hva han jobber som. Banner Nath fordi hei! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi hva skjer? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida for å ha en ond nettverkseier! Banner Nathalie fordi Latias ikke liker bestefaren min. Neida, jeg er helt enig. Holdt på å sette fyr på hele huset da det skjedde. Alt var så perfekt her inne. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Nath fordi "jobber". Banner Vida fordi jeg digger hele slekta di. Jeg lover. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias for å jobbe. Ditto, virkelig! Kan nesten ikke ventet med å bli inngiftet i familien din! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi nja, vet ikke om du burde. Halvparten av dem kommer til å gjøre narr av meg siden jeg skal gifte meg med en nordlending. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias for å ha en ond familie. Brb, går og legger meg i fryseren. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi de er onde, og har sær "humor" i tillegg. Stfu, snart kommer jeg til Bodø og tar fyr på fryseren din. Det er ikke sunt å ligge i den! Ingen skal få ødelegge forholdet vårt. Forstår du det? 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Latias for å skulle gifte seg med en nordlending! Endret 5. august 2011 av NeBlix Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Blix fordi ja, og jeg er stolt av det. 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Blix fordi nordlendinger er koselige Banner Latias for å være stolt. Endret 5. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Aalton fordi jeg vet at nordlendinger er korslige, er jo en selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå