Proxor Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 banner kammizez igjen fordi han ser for seg at nathalie19 skal ha vill sex med sleepover person Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kurt-Inge fordi hva snakker du om? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 banner nathalie19 for og spille uskyldig, og fått meg til og forstå at kansje eg har misforstått hvem som hadde sleepover Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kurt-Inge fordi det er to venninner på besøk... Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) banner nathalie19 fordi ho har 2 veninner på besøk som ødelegger natteroen Endret 5. august 2011 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kurt-Inge fordi hvordan kan de ødelegge natteroen? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 banner nathalie19 fordi ho ikke forstår at den skarpe latteren og skrika dems skjærer gjennom ørene på alle naboene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kurt-Inge fordi hvorfor skal vi skrike? Lenke til kommentar
Proxor Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) banner nathalie19 fordi ho spør så mange spm, natta:) Endret 5. august 2011 av Kurt-Inge Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Kurt-Inge fordi Nathalie; Begravelsen til en kompis som døde på Utøya. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Dermus fordi jeg vil i begravelse! Jeg vil til Bodø. Jeg savner Vida. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi ting kan bli problematisk om du finner på å dra til Bodø når jeg kommer til Oslo. Null sjans for å få litt fri fra jobben til begravelsen du vil i? Det er tross alt en begravelse. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi jeg vet ikke helt. Det er min siste dag på jobben denne sommeren. Vet ikke hvor aktuelt det er å sette en vikar for en som selv er vikar. Og på så kort varsel. Dumme Melissa som ikke forteller meg om begravelsen tidligere. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi jeg skjønner den. Du får sende gode tanker til de som er i begravelsen, så skal jeg gjøre det samme. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi du er vidunderlig. Er du klar over det? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi jeg har en helt fantastisk kjæreste som pleier å komstatere det, så jeg burde vel snart begynne å tro på det selv og. Men du er enda mer vidunderlig, det er du vel klar over? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Banner Vida fordi legg bort speilet, kjære. Hvordan har kjæresten min det i dag? Og nei, jeg er ikke interessert i å høre at hun har det kjipt fordi hun er 120 mil unna meg. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi det er ikke mulig å ha det kjipt når jeg får starte dagen med å snakke med verdens beste kjæreste. Livet er fantastisk. Er alt like bra med deg, kjære? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Banner Vida fordi samme her. Jeg som trodde at mine tidlige joggeturer ga meg den beste starten på dagen, dette er jo faktisk milevis bedre. Seriøst, du aner ikke hvor mye det betyr for meg å være med deg. Jeg er avhengig av deg. Alt er supert her. August blir en fin måned. Kjæresten min sin 13-årsdag, og vårt halvtårs jubileum blant annet. Gleder meg. Endret 5. august 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Banner Latias fordi, da var det straks jobb igjen! Denne uka har gått fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå