felicity Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton fordi du må sove veldig godt! 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton for god natt Jeg skal ikke til gjøvik imorgen... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Joey fordi, hva skjedde med Hansemann? Hvorfor tok han farvel? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Kimz fordi jeg må på do. [EDIT]: ----------------------------------------- Rapport Toalettbesøk gjennomført. Besøkstype: Nr. 1 Varighet: under 1 minutt. Status: velykket! ----------------------------------------- Yay! Endret 4. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner chillern for at stian kom med en merkelig rapport.. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg kjeder meg, forslag? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Chillern for tja, demonter noe? Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Crazyjoey fordi jeg tror jeg skal se på en serie:) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Chillern for okey, jeg skal se om jeg får gjort noe mere med bordet mitt uten og bråke, siden muttern sover.. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Crazyjoey fordi okei, lite liv her nå Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Smallville fordi, og mindre skal det bli! Banner chillern for at stian kom med en merkelig rapport.. Helt enig. =) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner stian for hmm, har et par alu plater på 0.5mm som jeg kjøpte idag som jeg tydeligvis ikke fikk bruk for. What to do? Kankje jeg skal bruke det i skuffen til arbeidsbordet? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Joey fordi det kan du ja. =) Bra du bruker opp alt. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Stian for jeg skal ikke bygge hele skuffen i kryssfiner, så kan hende jeg velger og bruke det som bakplate og på fronten der håndtaket skal være. Problemet med den tykkelsen er at det er lett bøybart.. Banner deg også fordi du verken er pålogget på msn eller skype.. Endret 4. august 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Joey fordi jeg bruker desktop-PC-en, den har jeg ikke installert MSN eller Skype på! Men skal gjøre det imorgen. Kan jo logge på ebuddy da. Men ikke idag, må snart legge meg. =) Endret 4. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner stian for jeg tror jeg løste problemet med at aluplaten på 0.5mm ville bli for dårlig siden det er så lett å bøye. Kapp platene i to og legg dobbelt! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Crazyjoey fordi hei Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner selveste Diskusjon.no for å skrive i bannetråden! Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Stian Aarskaug fordi ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå