Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Stian Aarskaug fordi noen som vet om jeg kan se Norway Cup-sendingene i reprise noe som helst sted? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Nath fordi, TV2 har vel en sending nå? Banner Stian fordi, joda, jeg lager meg jo mat, men er jo ganske hurtig å lage da. Kok opp pasta, stek bacon og hakk opp kalkunen i mellomtiden. Sett på en kjele med melk og kok opp melk så du kan hive oppi pulveret. Når bacon og pasta er halvveis ferdig, ca 5 minutter. Så hiver du oppi pulver i melka og hive kalkunen du nettopp har hakket i biter i steikepanna sammen med baconet og steker det på svak varme 2-3 min.. Samtidig koker sausen din så passe på den samtidig og litt ekstra, da rundt 5 minutter. Når sausen er ferdig, er også pasta ferdig kokt så da er det bare å finne en bolle og blande alt sammen og tilsette litt revet ost, vips så har du laget en god middag på 15 min ca.. Endret 4. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Nathalie fordi fotball? Ikke spør meg, jeg har verken TV eller peiling på fotball! :!: Banner Aalton fordi: Men det viktigste er jo at det er ihvertfall noen lunde sunn mat. Finnes mye raskt som har god næring. Men jeg er vel kanskje et lite unntak, spiser relativt sunt (men av og til skjeier jeg ut med litt usunne men utrolig gode ting). Endret 4. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Stian for å ha svært god filosofi rundt mat Endret 4. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton fordi det er fint vi er enige! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Stian fordi, ja, det er vi! Alle er forsvunnet fra tråden i kveld og det regner ute.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Joey for å egnentlig ville kaste dama på dør slik at han kan begynne å arbeide! Haha! Banner aalton fordi kaster ikke dama ut i regnværet vettu. Bordet får vente litt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Joey for å faktisk nevne regnet i grunnen, kan jo tolkes dithen at dersom det hadde vært sol, så.. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Joey fordi er bra det! Jeg lager 3D-modell til et prosjekt jeg skal begynne med. (Skal lage høytalerstand til 4 høytalere! Banner Aalton for å ha et poeng! Endret 4. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Aalton fordi jeg får snart besøk. Banner Stian Aarskaug for å være en snik. Endret 4. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Nathalie fordi, hvem?! Endret 4. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner aalton For om dama er på besøk så har jeg besøk, ike tid for å arbeide da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Stian Aarskaug Crazyjoey fordi overnatting. Endret 4. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Joey for å lage unskyldninger for skjule at det han har mest lyst til i verden er å arbeide med bordet sitt! Banner Stian Aarskaug Crazyjoey fordi overnatting. Banner Nathalie for å få besøk av overnatting. Endret 4. august 2011 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Nath fordi, så koselig da Banner Joey for å prioritere riktig! Banner Stian fordi jeg har som regel det.. Trippelban! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Aalton for trippelbanne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Banner Stian Aarskaug fordi jeg skal få besøk av to venninner. Endret 4. august 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Nathalie fordi hva skal dere gjøre da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner aalton for å mene at jeg prioriterer riktig Og stian for å påstå jeg kommer med unskyldninger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Banner Crazyjoey fordi vi skal gjøre det vanlige, Kammizez? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå