Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Nath fordi, TV2 har vel en sending nå?

Banner Stian fordi, joda, jeg lager meg jo mat, men er jo ganske hurtig å lage da. Kok opp pasta, stek bacon og hakk opp kalkunen i mellomtiden. Sett på en kjele med melk og kok opp melk så du kan hive oppi pulveret. Når bacon og pasta er halvveis ferdig, ca 5 minutter. Så hiver du oppi pulver i melka og hive kalkunen du nettopp har hakket i biter i steikepanna sammen med baconet og steker det på svak varme 2-3 min.. Samtidig koker sausen din så passe på den samtidig og litt ekstra, da rundt 5 minutter. Når sausen er ferdig, er også pasta ferdig kokt så da er det bare å finne en bolle og blande alt sammen og tilsette litt revet ost, vips så har du laget en god middag på 15 min ca..

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Banner Nathalie fordi fotball? :dontgetit: Ikke spør meg, jeg har verken TV eller peiling på fotball! :!:

Banner Aalton fordi:

Men det viktigste er jo at det er ihvertfall noen lunde sunn mat. Finnes mye raskt som har god næring. :wee: Men jeg er vel kanskje et lite unntak, spiser relativt sunt (men av og til skjeier jeg ut med litt usunne men utrolig gode ting). :D

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Aalton fordi jeg får snart besøk. :D

Banner Stian Aarskaug for å være en snik.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Banner Joey for å lage unskyldninger for skjule at det han har mest lyst til i verden er å arbeide med bordet sitt! :D

:tease:

Banner Stian Aarskaug Crazyjoey fordi overnatting. :cool:

Banner Nathalie for å få besøk av overnatting. Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Banner Stian Aarskaug fordi jeg skal få besøk av to venninner. :p

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...